preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 7368
Ovaj tjedan: 949
Danas: 26
Aktivnosti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Provedeno istraživanje o Općoj digitalnoj kompetenciji učenika OŠ "Trsat" iz Rijeke
Autor: Ana Kirinčić, 14. 6. 2020.

Obzirom na ovogodišnje provođenje Nastave na daljinu (u daljnjem tekstu NnD), učenici i učitelji 5.-8. razreda, svoje su školske aktivnosti izvršavali isključivo u online okruženju. Navedeno iskustvo pokazalo je da sudionici nastavnog procesa nisu zatečeni na jednakoj razini digitalnih kompetencija, te su u periodu od ožujka svi sudionici nastavnog procesa, u izvanrednim okolnostima, pokušali što bolje odgovoriti na izazov trenutka.


Cilj glavnog dijela istraživanja je da se školski kurikulum (temeljem uvida u ODK učenika i njihove mogućnosti obzirom na predznanja i opremu) unutar danih mogućnosti, a na različite načine (primjerice izborne teme, radionice, online lekcije, mini predavanja, projekti,..) prilagodi konkretnim potrebama učenika u svrhu razvoja opće digitalne kompetencije..

Provedeno je istraživanje kroz svih pet područja: Informacijska i podatkovna pismenost, Komunikacija i suradnja, Kreiranje sadržaja, Sigurnost i Rješavanje problema, a uključeno je i ispitivanje o dostupnoj opremi i razini motivacije. Za prikupljanje podataka korištena je metoda ankete sustavom Office 365, Forms. Upitnik se sastoji od 39 pitanja s jednim ili više ponuđenih odgovora, kao i pitanjima gdje učenici ocjenjuju ponuđene tvrdnje ocjenama 1-5. Podaci su obrađeni zbirno i pojedinačno obzirom na razrede.

Evidentno je da svi ispitani učenici  6., 7. i 8. razreda za rad od kuće na raspolaganju imaju prijenosno ili stolno računalo, dok je zastupljenost kod učenika 5. razreda 82%. Navedeno je osobito važno jer je iz opažanja tijekom trajanja NnD utvrđeno da učenici koji koriste isključivo tablete imaju većih tehničkih poteškoća. Učenici su osvijestili važnost ODK, te se nitko od ispitanih učenika nije izjasnio da digitalna kompetencija nije važna za njihov osobni rast i razvoj, dok se samo 7% ispitanika izjasnilo da digitalna kompetencija nije pretjerano važna za njihov osobni rast i razvoj.

Više o provedenom istraživanju možete doznati na: https://carnet-my.sharepoint.com/:b:/g/personal/ana_grguric7_skole_hr/Ec0vWnwVktFEhLZROtzLoh0B_9x0WKMK_VPXeMavHN6onQ?e=qT6LlH





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju