preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Travanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 7779
Ovaj tjedan: 2134
Danas: 300
Tim za kvalitetu

Članovi Tima za kvalitetu OŠ „Trsat“:

Petra Predoević Zadković, v. d. ravnateljica

Nataša Berber Milošević, učiteljica fizike i matematike
Jadranka Perković-Sušanj, pedagoginja
Iva Močibob, učiteljica hrvatskog jezika
Mihaela Jauk, učiteljica matematike i informatike
Maja Krpan, učiteljica razredne nastave u produženom boravku
Marko Katunar, učitelj razredne nastave u produženom boravku
 

Tim za kvalitetu završio je s radom 4.10.2023., kad je izabran novi sastav, koji započinje s radom nakon izbora javnim glasanjem na Učiteljskom vijeću održanom istog datuma. Novi sastav nalazi se u priloženom dokumentu. Koordinator i član Tima za kvalitetu je ravnateljica Petra Predoević Zadković.

 

Tim za kvalitetu zadužen je za prikupljanje podataka i analizu:

  • obrazovnih postignuća svih učenika i rezultata učitelja
  • procesa unutar škole
  • organizaciju rada škole
  • kulturu škole
  • mišljenja učenika i roditelja, kao i učitelja, o školi

Na temelju tih podataka, kao i provedbe Kredo analize, Tim donosi prijedlog školskog razvojnog plana, odnosno smjernice za poboljšanje kvalitete rada škole. Njegova je zadaća da nastoji uskladiti očekivanja učenika i roditelja, stvarne potrebe društva, mogućnosti i sposobnosti učiteljskog kadra, kao i tehničke i materijalne mogućnosti u nastavnim planovima i programima, obaveznim i izbornim, kao i izvannastavnim. U osnovi, Tim neprestano traži odgovor na pitanja koliko je škola uspješna, prema kojim kriterijima se to može ocijeniti i, konačno, kako da postane uspješnijom i boljom.

preskoči na navigaciju