preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 7379
Ovaj tjedan: 960
Danas: 40
4.razred
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Tjedan 4.-8.5.2020. U5, L18 She doesn't live an ordinary life
Autor: Gordana Topolnik, 3. 5. 2020.

Dragi četvrtaši,

pod "opširnije" ćete naći objašnjenje novog gradiva i video lekciju sa slušnim zapisima i rješenjima zadataka.


Tjedan 4.-8.5.2020.

Unit 5, Lesson 18  She doesn't live an ordinary life (Ona ne živi uobičajen život.)

 

Udžbenik, str. 81-82

Task 1 – Find the rhyming pairs (Pronađi parove koji se rimuju) – Povežite parove riječi koje se rimuju.

Task 2 – Listen to Jasmine's rhyme. Fill the gaps. Use the words from task 1. – Poslušajte pjesmicu o Rondi koja živi vrlo neuobičajenim životom. (Pjesmicu imate u video lekciji). Potom upišite riječi iz prvog zadatka na prazna mjesta.

Sve nepoznate riječi treba prepisati u bilježnicu sa str. 119, L 18 – Word list.

Naučite čitati pjesmicu naglas.

Task 3 – Say what Ronda does, using the words from the box. – Recite i napišite što Ronda radi tako da koristite izraze iz narančastog okvira na vrhu stranice.

(Rješenja u video lekciji)

Task 4 – Match. Say what Ronda doesn't do. – Spojite prvi i zadnji dio rečenice kako bi dobili rečenice u kojima piše što Ronda ne radi.

Task 5 – Shut your books. What do you remember about Ronda? – Zatvorite udžbenike i pokušajte reći što više rečenica o Rondi.

Task 7 – Ovaj zadatak ćemo malo promijeniti jer ne možete razgovarati sa drugim učenicima i pitati ih što rade.

Odaberite jednog prijatelja/prijateljicu kojeg/koju dobro poznajete i upotrijebite izraze od 1-9 kako bi o njemu/njoj napisali izvješće. Pogledajte primjer!

 

REMEMBER (prepisati u bilježnicu)

She eats ice cream. – Ona jede sladoled.

She doesn't eat ice cream. – Ona ne jede sladoled.

 

She laughs when she is happy. – Ona smije kad je sretna.

She doesn't laugh when she is happy. – Ona se ne smije kad je sretna.

Do sada smo učili kako moramo dodati nastavak –s na glagol kad govorimo da osoba u 3. licu jednine nešto radi svaki dan, a sad smo naučili da ako želimo reći da ona to NE radi moramo dodati glagol DOESN NOT = DOESN'T a onaj glavni glagol je izgubio nastavak – s.

 

Radna bilježnica, str. 66 – 68

Task 1 – Rasporediti riječi po odgovarajućim kategorijama

Task 2 – Zaokružiti ispravnu riječ ili skupinu riječi u rečenici.

Task 3 – Vratiti se na 2. zadatak i pogledati koji dio nismo zaokružili te napisati rečenice u kojima izražavamo što Ronda NE radi. Pogledajte primjere.

Npr.

  1. Ronda is a boy/girl.

Ispravno: Ronda is a girl.                 Negacija: Ronda isn't a boy. (Ronda nije dječak)

  1. She lives a strange /an ordinary life.

Ispravno: She lives a strange life.      Negacija: She doesn't live an ordinary life.

                                                                   (Ona ne živi uobičajenim životom)

 

Task 4. – Dobro pogledati sliku o učitelju Marku Southgateu i zaokružiti ispravne glagole.

Task 5 – Napisati par rečenica o svojoj učiteljici na isti način kako je napisano u 4. zadatku. (učiteljici Vedrani/Korini ili učiteljici Gordani)

Task 6 – Pogledati tablicu i napisati što djeca rade (prvi stupac) a što ne rade (drugi stupac)

U video lekciji možete još jednom sve odslušati i provjeriti sva rješenja:

https://www.loom.com/share/0418ee20c8534d3b823a95c7e5a57a82

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju