preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 2921
Ovaj tjedan: 468
Danas: 175
Engleski jezik - 6. razred
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
2nd Schoolwork (Past Simple) & 6.1 The big star
Autor: Gordana Topolnik, 21. 4. 2020.

Dragi šestaši,

ovaj tjedan 20.-24.4.2020. nastavljamo sa pripremama za pisanje 2. školske zadaće. Nastavljamo i sa gradivom. Prelazimo na Unit 6 The American dream.

Što treba napraviti pogledajte pod "opširnije"


Prvi sat ovog radnog tjedna iskoristite za pripremu sastavka.

Priprema za pisanje 2. školske zadaće. 

Možete odabrati jedan od dva ponuđena naslova, ali u svakom slučaju vaš sastavak mora sadržavati odgovore na dolje postavljena pitana.

Prvi naslov vam daje mogućnost da opišete bilo koji događaj iz prošlosti i taj događaj može biti izmišljen ili nestvaran. To je teže.

Drugi naslov pretpostavlja da ćete opisati jedan od svojih uobičajenih dana iz prošlosti i on je zbog toga lakši. Njega ćete lako napisati samo ako pratite predložak s pitanjima. Naravno da sastavak ne smije biti u obliku odgovora na pitanja.

Oba sastavka se pišu u vremenu PAST SIMPLE.

6th grade                                2nd Schoolwork

 

  1. What happened yesterday?  (an imaginary story - harder)

 

  1. What did you do yesterday?  (your day - easier)

Choose a title.

Write an introductory sentence / a few introductory sentences.

Write about:

When did you wake up?

What did you do in the morning?

Were you at school that day?

What did you do at school?

When did you get home?

When did you eat lunch/dinner?

What did you eat for lunch / dinner?

What did you do in the afternoon?

Where did you go?

Who did you meet?

What and when did you learn for school?

What did you do in the evening?

When did you go to bed?

Finish with a conclusion (a sentence or two)

Was it a good / bad day for you?

 

* Rubrika za sumativno vrednovanje je priložena kao zasebni dokument (pogledajte ispod posta, na samom kraju). U njoj će pisati što se sve ocjenjuje u vašem radu.

Sastavak treba predati natipkan u Google učionicu kad bude postavljen i to 28.4.2020. U e-dnevniku piše da taj dan pišemo Školsku zadaću (bilješka je zapisana više od dva mjeseca).

Predati rad ne puno ranije i nikako kasnije. Možete ga pripremiti u Wordu i onda copy-paste u dokument zadatka. Prihvaćam samo takve radove i na taj datum.

I vodite računa da ja znam tko koliko zna engleski, tako da vas molim za poštenje i samokritičnost, kao da pišemo na satu. Imate se pravo unaprijed pripremiti i koristiti rječnik, ali nemojte da vam netko napiše sastavak bez greške, onakav kakav vi nikada ne biste mogli sami napisati.

Na sva pitanja odgovaram u Google učionici.

 

Gradivo za 2. i 3. sat ovaj tjedan.

Tjedan 20.- 24.4.2020.

-nastavak rada u tjednu

 

Unit 6  The American dream

 

Lesson 6.1. The big star (udž., str. 104-105)

Task A – Wordspot – Look at the words and expressions on the left. Do you know what they mean? Then match the pairs. (Pogledaj riječi i fraze na lijevoj strani. Što znače? Spoji parove.?

Riješite zadatak i onda pogledajte rješenja na kraju posta. Prepišite sve u bilježnicu.

Task B,C – Read the newspaper story abot Russel and answer the questions. (Pročitaj tekst o Russelu i odgovori na pitanja.)

Pročitajte tekst, izvadite nepoznate riječi, odgovorite na 2 pitanja (sadašnjost) iz B zadatka i 4 pitanja (prošlost i sadašnjost) iz C zadatka.

Task D – Match the sentences. Then read the pairs of sentences aloud. (Pridružite rečenice. Glasno pročitajte parove rečenica.)

Kad spojite parove dobit ćete istu rečenicu u dva glagolska vremena: Present Simple i Past Simple. Svi glagoli su nepravilni tako da treba provjeriti imate li ih u svojoj tablici u bilježnici. Sad već imate poveću hrpu nepravilnih glagoma koje treba naučiti napamet.

Task E – odlična vježba koju možete napraviti sami i to tako da izgovarate rečenice i u Present Simple vremenu i u Past Simple vremenu, a rješenja već imate u drugom stupcu.

Remember box – ponovno vas upozorava na nove nepravilne glagole. Treba ih naučiti izgovarati i pisati. Ako ih ne razumijete treba ih i prevesti u bilježnici.

Pokušajte ih pravilno izgovoriti gledajući u znakove za izgovor.

Task F – Complete Russell's e-mail to his grandma. – riješiti u udžbenik. Neki se glagoli ponavljaju u tekstu. Glasno pročitati e-mail radi vježbe izgovora.

 

Radna bilježnica, str. 86 - 87

Task A – Match.

Task B – Complete the dialogues.

Task D -  Match.

Task E – Use the Past Simple form.

Sve što ste ovdje naučili temelji se na PAST SIMPLE vremenu i NEPRAVILNIM GLAGOLIMA!!!! Oni se uče napamet!!!!!

Ako ih zapamtite dobro će vam doći i prilikom pisanja 2. Školske zadaće.

(Zadatak C ćemo odraditi sljedeći tjedan zajedno s gradivom str. 106 u udžb.)

Na ovom linku možete odigrati igricu ponavljanja nepravilnih glagola - proširena verzija. Kad mislite da ste spremni odigrajte dio koji se zove KVIZ, slikajte svoj rezultat i postavite ga na Yammer kao privatnu poruku na moje ime.

https://quizlet.com/498418241/6th-grade-irregular-verbs-flash-cards/

Have fun and learn!

 

Ako ste sve riješili iz zadanog gradiva ovdje možete provjeriti neka rješenja:

Udžbenik

Task A rješenja – 3,6,1,2,4,5,

Task D rješenja – 5,3,7,4,1,2,6

Task F rješenja – went, spoke, gave, had, had, brought, thought

RB

Task A rješenja – 1,3,2,4

 

 

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju