2020-04-19 23:24:09

7. a - 20.4.2020.

Dragi 7.a,

niže pronađite vaš zadatak za blok sat u ponedjeljak, 20.4. koji treba biti završen do srijede, 22.4. 
Molim da oni koji budu prozvani postave svoje zadaće isključivo na OneNote.

Good luck and take care,
teacher Tamara

1. SAT: The world today and the world tomorrow

Za početak pogledajte video o neodređenim zamjenicama i vodite bilješke: https://youtu.be/A6xZOoyPopA
- riješite zadatke koji su istaknuti na kraju videa

Udžbenik, str. 110. i 111.
- task F - pročitajte tekstove o dva dječaka i odlučite koji je optimist, a koji pesimist
- odaberite jednog od dječaka i prepričajte njegov pogled na svijet, SNIMITE SE i to pošaljite kao dio zadaće
- task H - pročitajte izjave i odlučite koga opisuju (iznad svake napišite John ili Daniel)
- task I - ovisno o tome jeste li pesimist ili optimist, u bilježnicu dovršite rečenice prema vlastitom mišljenju

Radna bilježnica, str. 98. i 99.
- task F - povezati početak i kraj rečenica
- task G - upotrijebiti odgovarajući glagol
- task H - nadopuniti rečenice onime što je točno za tebe
- task I - razmisliti i odgovoriti na pitanja; možeš se koristiti prijedloyima ponuđenima u zelenom okviru

 

2. SAT: School lunch and some resolutions

Udžbenik, str. 112. i 113. 
- A - Pogledati slike i odgovoriti usmeno na pitanja postavljena u zadatku
- B - Pročitaj dijaloge na prethodnoj stranici i ubaci rečenice iz zadatka  na odgovarajuće mjesto u dijalogu.  Provjeri odgovore slušanjem CD-a (track 12, CD 2)
- D - iznad plavih riječi napiši njihovo značenje na HJ. Zatim zaokruži odgovarajuću riječ da dobiješ toočne rečenice. 

- Everyday English - prepisati u bilježnicu
- osmisliti jedan dijalog po uzoru na zadakat A i zapisati ga u bilježnicu koristeći izraze iz zelenog okvira

Radna bilježnica, str. 100. i 101.
- A - poredaj dijalog točnim redoslijedom
- B - nadopuni dijalog izrazima iz zelenog okvira 'everyday English'
- C - Pročitaj rečenice i napiši što u tim rečenicama čine djeca, koristi izraze zadane u zadatku
- D - nadopuni poruke koje je Celia dobila riječima koje su ponuđene. Napiši tko je napisao koju poruku.
- E - Napiši što bi Celia odgovorila Brianu na njegovu poruku
- F - Smisli i napiši poruku svojem prijatelju u kojoj ćeš se ili zahvaliti, ili ispričati zbog nečega.

 

Rok je 22.4. do 15.00 sati kada ću putem Yammera prozvati one učenike koji trebaju predati zadaću.


Osnovna škola "Trsat" Rijeka