2020-04-20 11:34:23 Modul 11, Froschkönig und Froschprinzessin & andere Märchen (Präteritum) Dragi sedmaši, pod "opširnije" se nalazi gradivo za 20.4.2020. (2 sata) - nastavljamo s uvježbavanjem preterita. 20.4.2020. *Radna bilježnica, str. 65, zadatak 7 Sjećate li se bajke o Princezi i žapcu? Pretpostavljam da se sjećate i završetka. Vjerovali ili ne postoji i jedna drugačija verzija. To je ova u vašem zadatku. Vaš zadatak je da pročitate cijelu priču i nadopunite je glagolima koji nedostaju. Svi ponuđeni glagoli su već napisani u preteritu i u pravom licu što bi vam trebalo olakšati posao. Evo nekih nepoznatih glagola: verwandeln - vetwandelte (pretvoriti se) schenken - schenkte (pokloniti) auftauchen - tauchte... auf (izroniti) langweilen - langweilte (dosađivati se) küssen - küsste (poljubiti) rollen - rollte (kotrljati) heiraten - heiratete (oženiti se, udati se) bekommen - bekam (dobiti) sich verlieben - verliebte sich (zaljubiti se)
*Radna bilježnica, str. 66, zadatak 9 Postaviti pitanja na ponuđene odgovore. Naravno u preteritu. Svi odgovori su uzeti iz bajki koje smo obradila. Npr. 1. Wohin ging das Rotkäppchen? - Zu seiner Oma.
*Radna bilježnica, str. 66, zadatak 10 Gospođa Stein priča o svojoj mladosti. Upisati ponuđene glagole u preteritu u tekst. Ako nađete neke nepoznate glagole, pronađite ih u listi glagola i dodajte u svoju tablicu u bilježnici.
*Radna bilježnica, str. 67, zadatak 12 Der Hase und der Igel (Zec i jež) - bajka Svakoj sličici treba pridružiti odgovarajući dio teksta i upisati u tablicu. Izvaditi nepoznate riječi i znati prevesti priču na hrvatski. *Radna bilježnica, str. 68, zadatak 13 U svakoj rečenici podcrtati glagol u preteritu te ga napisati u infinitivu.
*Radna bilježnica, str. 68, zadatak 14 Napisati rečenice u preteritu.
*Radna bilježnica, str. 69 i 70, zadatak 15 Pročitati tekstove o poznatim osobama njemačkog govornog područja i riješiti tablicu tako što ćete: 1. podcrtati sve glagole u preteritu - u rečenicama u tablici 2. napisati njihove oblike u preteritu i infinitivu u bilježnicu. Naravno potražiti značenje nepoznatih glagola. 3. povezati rečenice s imenima osoba na koje se odnose.
Za sada nema zadatka za Google učionicu, ali će biti postavljen naknadno. Još jednom ponavljam - zadaće ću pregledavati samo u Google učionici i to ako su predane onako kako je navedeno. Što znači da ako piše NATIPKAJ u dokument zadatka, neću pregledavati priložene slike! Tschüß Lehrerin Gordana
|
Osnovna škola "Trsat" Rijeka |