2020-05-03 14:59:03

Tjedan 4.-8.5.2020. U5, L18 She doesn't live an ordinary life

Dragi četvrtaši,

pod "opširnije" ćete naći objašnjenje novog gradiva i video lekciju sa slušnim zapisima i rješenjima zadataka.

Tjedan 4.-8.5.2020.

Unit 5, Lesson 18  She doesn't live an ordinary life (Ona ne živi uobičajen život.)

 

Udžbenik, str. 81-82

Task 1 – Find the rhyming pairs (Pronađi parove koji se rimuju) – Povežite parove riječi koje se rimuju.

Task 2 – Listen to Jasmine's rhyme. Fill the gaps. Use the words from task 1. – Poslušajte pjesmicu o Rondi koja živi vrlo neuobičajenim životom. (Pjesmicu imate u video lekciji). Potom upišite riječi iz prvog zadatka na prazna mjesta.

Sve nepoznate riječi treba prepisati u bilježnicu sa str. 119, L 18 – Word list.

Naučite čitati pjesmicu naglas.

Task 3 – Say what Ronda does, using the words from the box. – Recite i napišite što Ronda radi tako da koristite izraze iz narančastog okvira na vrhu stranice.

(Rješenja u video lekciji)

Task 4 – Match. Say what Ronda doesn't do. – Spojite prvi i zadnji dio rečenice kako bi dobili rečenice u kojima piše što Ronda ne radi.

Task 5 – Shut your books. What do you remember about Ronda? – Zatvorite udžbenike i pokušajte reći što više rečenica o Rondi.

Task 7 – Ovaj zadatak ćemo malo promijeniti jer ne možete razgovarati sa drugim učenicima i pitati ih što rade.

Odaberite jednog prijatelja/prijateljicu kojeg/koju dobro poznajete i upotrijebite izraze od 1-9 kako bi o njemu/njoj napisali izvješće. Pogledajte primjer!

 

REMEMBER (prepisati u bilježnicu)

She eats ice cream. – Ona jede sladoled.

She doesn't eat ice cream. – Ona ne jede sladoled.

 

She laughs when she is happy. – Ona smije kad je sretna.

She doesn't laugh when she is happy. – Ona se ne smije kad je sretna.

Do sada smo učili kako moramo dodati nastavak –s na glagol kad govorimo da osoba u 3. licu jednine nešto radi svaki dan, a sad smo naučili da ako želimo reći da ona to NE radi moramo dodati glagol DOESN NOT = DOESN'T a onaj glavni glagol je izgubio nastavak – s.

 

Radna bilježnica, str. 66 – 68

Task 1 – Rasporediti riječi po odgovarajućim kategorijama

Task 2 – Zaokružiti ispravnu riječ ili skupinu riječi u rečenici.

Task 3 – Vratiti se na 2. zadatak i pogledati koji dio nismo zaokružili te napisati rečenice u kojima izražavamo što Ronda NE radi. Pogledajte primjere.

Npr.

Ronda is a boy/girl.

Ispravno: Ronda is a girl.                 Negacija: Ronda isn't a boy. (Ronda nije dječak)

She lives a strange /an ordinary life.

Ispravno: She lives a strange life.      Negacija: She doesn't live an ordinary life.

                                                                   (Ona ne živi uobičajenim životom)

 

Task 4. – Dobro pogledati sliku o učitelju Marku Southgateu i zaokružiti ispravne glagole.

Task 5 – Napisati par rečenica o svojoj učiteljici na isti način kako je napisano u 4. zadatku. (učiteljici Vedrani/Korini ili učiteljici Gordani)

Task 6 – Pogledati tablicu i napisati što djeca rade (prvi stupac) a što ne rade (drugi stupac)

U video lekciji možete još jednom sve odslušati i provjeriti sva rješenja:

https://www.loom.com/share/0418ee20c8534d3b823a95c7e5a57a82

 

 


Osnovna škola "Trsat" Rijeka