2020-05-03 14:59:03 Tjedan 4.-8.5.2020. U5, L18 She doesn't live an ordinary life Dragi četvrtaši, pod "opširnije" ćete naći objašnjenje novog gradiva i video lekciju sa slušnim zapisima i rješenjima zadataka. Tjedan 4.-8.5.2020. Unit 5, Lesson 18 She doesn't live an ordinary life (Ona ne živi uobičajen život.)
Udžbenik, str. 81-82 Task 1 – Find the rhyming pairs (Pronađi parove koji se rimuju) – Povežite parove riječi koje se rimuju. Task 2 – Listen to Jasmine's rhyme. Fill the gaps. Use the words from task 1. – Poslušajte pjesmicu o Rondi koja živi vrlo neuobičajenim životom. (Pjesmicu imate u video lekciji). Potom upišite riječi iz prvog zadatka na prazna mjesta. Sve nepoznate riječi treba prepisati u bilježnicu sa str. 119, L 18 – Word list. Naučite čitati pjesmicu naglas. Task 3 – Say what Ronda does, using the words from the box. – Recite i napišite što Ronda radi tako da koristite izraze iz narančastog okvira na vrhu stranice. (Rješenja u video lekciji) Task 4 – Match. Say what Ronda doesn't do. – Spojite prvi i zadnji dio rečenice kako bi dobili rečenice u kojima piše što Ronda ne radi. Task 5 – Shut your books. What do you remember about Ronda? – Zatvorite udžbenike i pokušajte reći što više rečenica o Rondi. Task 7 – Ovaj zadatak ćemo malo promijeniti jer ne možete razgovarati sa drugim učenicima i pitati ih što rade. Odaberite jednog prijatelja/prijateljicu kojeg/koju dobro poznajete i upotrijebite izraze od 1-9 kako bi o njemu/njoj napisali izvješće. Pogledajte primjer!
REMEMBER (prepisati u bilježnicu) She eats ice cream. – Ona jede sladoled. She doesn't eat ice cream. – Ona ne jede sladoled.
She laughs when she is happy. – Ona smije kad je sretna. She doesn't laugh when she is happy. – Ona se ne smije kad je sretna. Do sada smo učili kako moramo dodati nastavak –s na glagol kad govorimo da osoba u 3. licu jednine nešto radi svaki dan, a sad smo naučili da ako želimo reći da ona to NE radi moramo dodati glagol DOESN NOT = DOESN'T a onaj glavni glagol je izgubio nastavak – s.
Radna bilježnica, str. 66 – 68 Task 1 – Rasporediti riječi po odgovarajućim kategorijama Task 2 – Zaokružiti ispravnu riječ ili skupinu riječi u rečenici. Task 3 – Vratiti se na 2. zadatak i pogledati koji dio nismo zaokružili te napisati rečenice u kojima izražavamo što Ronda NE radi. Pogledajte primjere. Npr. Ronda is a boy/girl.Ispravno: Ronda is a girl. Negacija: Ronda isn't a boy. (Ronda nije dječak) She lives a strange /an ordinary life.Ispravno: She lives a strange life. Negacija: She doesn't live an ordinary life. (Ona ne živi uobičajenim životom)
Task 4. – Dobro pogledati sliku o učitelju Marku Southgateu i zaokružiti ispravne glagole. Task 5 – Napisati par rečenica o svojoj učiteljici na isti način kako je napisano u 4. zadatku. (učiteljici Vedrani/Korini ili učiteljici Gordani) Task 6 – Pogledati tablicu i napisati što djeca rade (prvi stupac) a što ne rade (drugi stupac) U video lekciji možete još jednom sve odslušati i provjeriti sva rješenja: https://www.loom.com/share/0418ee20c8534d3b823a95c7e5a57a82
|
Osnovna škola "Trsat" Rijeka |