2020-03-19 19:56:48

4. RAZRED - SLUŠANJE GLAZBE

Dragi učenici i učenice,

               s obzirom da se vaše kajdanke i udžbenici, a time i cd-i nalaze u školi, na ovom sam listu zadala zadatke i skladbe koje ćete poslušati preko you-tube kanala. Zadala sam dvije skladbe uz link koji vas, kliknete li na njega, vodi do video zapisa. Kada poslušate skladbe, odgovorite na pitanja postavljena ispod skladbe. Molim vas da skladbe, zadatke i odgovore prepišite na papir.

Obavijestiti ću vas naknadno o načinu pregledavanja, ali ove zadatke nastojte napraviti do slijedećeg četvrtka jer ćete tada dobiti novi sadržaj.

 

POSLUŠAJ SKLADBE I RIJEŠI ZADATKE.

George Gershwin: Amerikanac u Parizu

https://www.youtube.com/watch?v=o7AGoPObYYU (poslušati samo do 3:20 min)

Melodija ove skladbe uglavnom je: skokovitog kretanja i živahna postepenog kretanja i pjevna Ritam ove skladbe uglavnom je: raznolik i razigran jednostavan i umirujuća Opiši u jednoj do dvije rečenice svoj doživljaj ove skladbe. (Na što te asocira – podsjeća, kakve ti osjećaje pobuđuje?)

 

Dmitrij Šostaković: Jazz suita br.2, Valcer br. 2

https://www.youtube.com/watch?v=O4gQEslOKjI 

Tempo (brzina) skladbe je: Dinamika (glasnoća) tokom skladbe je:       (pazi! dinamika se mijenja)

Podsjetnik na oznake:

 tempo (spor, umjeren, brz)

 dinamiku (p=tiho/ mp=srednje tiho/ mf=srednje glasno/ f= glasno)

 

 

Izaberi svoju omiljenu pjesmu (koju slušaš svaki dan  =)) te zapiši njen naziv i analiziraj iste glazbene sastavnice kao u prethodnim zadatcima. Dakle, napiši koji je tempo pjesme i koja je dinamika, a zatim kakva je melodija i ritam. Također, napiši kakav ugođaj ili osjećaj pobuđuje ta pjesma kod tebe. Pripazite da je pjesma prikladna za vaš uzrast i dob te da nema neprimjerenog sadržaja u tekstu!

 

Polako i sigurno i nemojte zaboraviti tu i tamo otpjevati nešto što ti je srcu drago. =)

Veliki pozdrav od učiteljice Maje Bolić!

 

 


Osnovna škola "Trsat" Rijeka