Produženi boravak
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje “ostalih” aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Božić u 1.a i 2.b
Učenici su izradili razne božićne motive koristeći crni papir i pastele.
Snjegovići 3.a razreda
Učenici 3.a razreda su u produženom boravku izradili snjegoviće vodenim bojama i temperama.
Likovna radionica – Čizmica sv. Nikole
Učenici 1.b. i 3.a razreda su, u očekivanju sv. Nikole, izradili čizmice tehnikom grataž. Razgovarali su i o njihovim željama ove godine za blagdane.
Likovna radionica – uoči Božića
Učenici 1.b i 3.a razreda pod vodstvom učiteljice izradili božićna drva tehnikom grataž. Razgovarali su o njihovim božićnim željama s naglaskom na one koje ne možemo kupiti novcem.
Projekt Likovni istraživači – jesenska stabla
Učenici 1.a i 2.b razreda su uz vodstvo učiteljce izradili jesenska stabla. Koristili su kombinaciju kolaž papira i tempere. Uz to, vodili su razgovor o promjenama u prirodi za vrijeme kasne jeseni.
Projekt – Likovni istraživači – Gljive muhare
Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku, uz pomoć i vodstvo učiteljice, izradili gljive muhare. Uz to, razgovarali su o plodovima jeseni i promjenama koje se događaju u prirodi tijekom jeseni.
Projekt – Likovni istraživači – Gospođica Jesen
Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku izradili portret Gospođice Jesen. Koristili su kombiniranu tehniku flomastera i bojica, a umjesto kose zalijepili su lišće pobrano u prirodi. Učenica 3.a Marta Čulinović napisala je akrostih o jeseni....
Likovna radionica – Svjetski dan jabuka (20.10.)
Učenici produženog boravka su, uz učiteljičino vođenje, izrađivali jabuke s kolaž papirom. Koristili smo mozaik tehniku. Nakon napravljenih jabuka, istraživali smo kako se kaže jabuka na raznim jezicima (učenikovo nahođenje). Finalne rezultate možete vidjeti u...
Kravata je Croata!
18. listopada obilježili smo Svjetski dan kravate. Taj dan se obilježava kako bi se odala počast ovom elegantnom modnom dodatku koji je postao prepoznatljiv simbol Hrvatske širom svijeta. Tim povodom učenici produženog boravka dizajnirali su svoje...
Projekt – Likovni istraživači
Učenici 1.a i 2.b razreda su u sklopu projekta Likovni istraživači izrađivali literarne i likovne radove na temu Jesen.