Produženi boravak

RAD PRODUŽENOG BORAVKA

Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.

Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.

U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b  razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić).  3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).

Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje “ostalih” aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.

Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.

Božić u 1.a i 2.b

Učenici su izradili razne božićne motive koristeći crni papir i pastele.  

Snjegovići 3.a razreda

Učenici 3.a razreda su u produženom boravku izradili snjegoviće vodenim bojama i temperama.

Likovna radionica – uoči Božića

Učenici 1.b i 3.a razreda pod vodstvom učiteljice izradili božićna drva tehnikom grataž. Razgovarali su o njihovim božićnim željama s naglaskom na one koje ne možemo kupiti novcem.

Projekt Likovni istraživači – jesenska stabla

Učenici 1.a i 2.b razreda su uz vodstvo učiteljce izradili jesenska stabla. Koristili su kombinaciju kolaž papira i tempere. Uz to, vodili su razgovor o promjenama u prirodi za vrijeme kasne jeseni.

Projekt – Likovni istraživači – Gljive muhare

Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku, uz pomoć i vodstvo učiteljice, izradili gljive muhare. Uz to, razgovarali su o plodovima jeseni i promjenama koje se događaju u prirodi tijekom jeseni.

Projekt – Likovni istraživači – Gospođica Jesen

Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku izradili portret Gospođice Jesen. Koristili su kombiniranu tehniku flomastera i bojica, a umjesto kose zalijepili su lišće pobrano u prirodi. Učenica 3.a Marta Čulinović napisala je akrostih o jeseni....

Likovna radionica – Svjetski dan jabuka (20.10.)

Učenici produženog boravka su, uz učiteljičino vođenje, izrađivali jabuke s kolaž papirom. Koristili smo mozaik tehniku. Nakon napravljenih jabuka, istraživali smo kako se kaže jabuka na raznim jezicima (učenikovo nahođenje). Finalne rezultate možete vidjeti u...

Skip to content