« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Povodom proslave 200-te obljetnice OŠ Trsat, učenici 3. i 4. razreda šk. god. 2017./2018. sudjelovali su u projektu „Muzej u školi“ sa svojim projektom „Igre nekad i danas“.Rado su o igrama istraživali, igranju su se veselili, u društvu pisali, crtali,glumili, pjevali i plesali. Dio baštine su, igrajući se, od zaborava sačuvali.
Projekt je prezentiran povodom Dana škole 2018./2019., a obuhvatio je više aktivnosti i radionica.
1. Knjižica "Zaboravljene igre"
Učenici su istraživali o igrama koje su nekada rado igrali njihovi roditelji, bake i djedovi.Pravila igara napisali su učenici: Sabina Antičević, Jakov Benčić, Matija Paušić, Bruno Donadić, Viktoria Felker, Mia Jelovica i Fani Mandekić. Igre su ilustrirali: Sabina Antičević, Elena Babić, Dea Detel, Leona Maras, Lucija Vrsalović, Lara Giačić, Andrea Martinčić i Mia Žnidarčić. Sve je objedinjeno u knjižicu „Zaboravljene igre“ koju je prezentirala učenica Lara Giačić. Na temelju knjižice izrađena je i ppt prezentacija te smo je projecirali za projekt „Muzej u školi“
2. Igramo se zaboravljenih igara
Učenici 1., 3. i 4. razreda rado su naučili igrati neke zaboravljene igre (Mi smo djeca vesela, Care, care gospodare, Crvena kraljica 1,2,3, Došla majka s kolodvora, Lastik, Školica) te su ih za Dan škole demonstrirali na školskom dvorištu.U veselom druženju i igranju igara sudjelovali su svi učenici 1.a i 1.b razreda,te učenici 3.r.:Dario Dubajić,Matija Lukić,Vid Karabaić,Lucija Vrsalović,Eni Štimac, Matija Paušić , Dino Cvitanović Bašić i učenici 4.r.:Dora Pehar,Mia Žnidarčić,Tina Miculinić,Viktoria Felker,Andrea Martinčić,Mia Jelovica i Amelie Vrhovac.
3. Scenska igra i film "Kako smo se nekada igrali"
Učenici su uz pomoć učiteljica Ines Šokčević i Mirjane Krznarić osmislili scensku igru „Kako smo se nekad igrali“ koju su prvi puta izveli u Hrvatskoj narodnoj čitaonici na Trsatu šk. god. 2017./18. povodom prezentacije knjige „Velike avanture maloga Orehovića“ autorice Ljiljane Došen. Scensku igru snimio je i montirao 2018./19. gospodin Damir Donadić (roditelj učenika 3.r.) te je film „Kako smo se nekad igrali“ projeciran u sklopu projekta „Muzej u školi“.U scenskoj igri i na filmu sudjelovali su učenici 3. razreda: Sabina Antičević, Jakov Benčić, Leona Kežman, Eni Štimac, Leona Maras, Matija Paušić, Ani Pughel, Luna Jerković te učenici 4. razreda: Fani Mandekić, Viktoria Felker, Lara Giačić, Andrea Martinčić, Petra Malić, Dora Pehar, Mia Jelovica, Mia Žnidarčić, Luka Ušalj i Moreno Pavić.
4. Intervju s bakama
Učenici 4. razreda u šk. god. 2018./19. Jakov Štropin i Sabina Antičević intervjuirali su svoje bake gđu Mariju Štropin i gđu Klaru Vedriš o igrama koje su rado igrale u djetinjstvu. Doznali smo kako su se nekada,s puno mašte i žara, igre smišljale i dogovarale i za vrijeme velikih odmora u školi. Poslijepodneva su se provodila vani u igri s prijateljima.None su zanimljivo i živopisno pričale o igrama: Na pelci, Oduzimanje zemlje, Srećkice, Školice...Snimljeni intervju je montirao učenik 7. razreda Andro Vodopija.
5. Igra "Čovječe ne ljuti se"
Učenici su uz pomoć učiteljica izradili igru „Čovječe ne ljuti se“ u velikom formatu (2m * 2m) od reciklažnog materijala te su je uz druge društvene igre igrali u učionici zajedno s posjetiteljima "Muzeja u školi".U dočekivanju uzvanika i demonstraciji igara sudjelovali su učenici Matej Mihelčić,Matija Lukić, Dino Cvitanović Bašić i Lucija Vrsalović.
6. Anketa "Dječje igre danas"
Učiteljice su među učenicima 3. i 4. razreda provele anketu „Dječje igre danas“ u kojoj su učenici odgovarali na pitanja o igrama koje najradije igraju.Na temelju analize ankete izrađen je grafikon. Rezultate ankete prezentirao je učenik Bruno Donadić u sklopu projekta „Muzej u školi“
Rezultati istraživanja pokazali su da djeca najradije igraju društvene igre i igre s prijateljima vani, a uz računalo provode max. 30 minuta dnevno te uz nadzor roditelja. Zabrinjava činjenica što neka djeca igraju računalne igre sadržaja neprimjerenog njihovoj dobi. Učenici Vito Karačić Nanić i Andro Mihić prezentirali su računalne igre koje djeca danas najčešće igaju.
Voditeljice projekta „Igre nekad i danas“ bile su učiteljice RN Ines Šokčević i Mirjana Krznarić, a u uvježbavanju demonstracije igara sudjelovala je učiteljica RN Bojana Gajski.
Zahvaljujemo svima koji su nam pomogli u realizaciji našeg projekta.