preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 6548
Ovaj tjedan: 572
Danas: 33
Trening socijalnih vještina - LAnčana ReAkcija LARA

La(R)A – trening socijalnih vještina je univerzalni preventivni program kojim se razvijaju socijalne vještine kod djece koja pohađaju 4. razred osnovne škole. Socijalne vještine jesu niz ponašanja koja su naučena i pod kontrolom pojedinaca, situacijski su i interakcijski prikladna, te cilju usmjerena (Hargie, 1986).

Jačanjem socijalnih, emocionalnih i kognitivnih vještina, koje su dio La(R)A programa, djeci i mladima se omogućavaju preduvjeti za učinkovito stvaranje i održavanje odnosa s drugim ljudima te učinkovito rješavanje problema što posredno vodi do većeg osjećaja kompetentnosti i uspješnosti te time i do boljeg školskog i akademskog uspjeha. Vještine poput samopredstavljanja, upoznavanja, empatije, prepoznavanja i iskazivanja osjećaja, rješavanja problema, suradnje, kontrole ljutnje su teme obuhvaćene radionicama koje se provode na satu razrednog odjela.

Lančana (Re)Akcija – La(R)A – trening socijalnih vještina je preventivni program razvijen i evaluiran od strane Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Sveučilišta u Zagrebu. Program se provodi u osnovnim školama diljem Hrvatske te predstavlja model dobre prakse.

Tijek radionica je strukturiran na slijedeći način: 1. Igra, 2. Najava vještine, 3. Demonstracija vještine (video materijal ili voditelji glume), 4. Poučavanje (učenici dobiju isprintane korake za razvoj obrađivane vještine), 5. Igranje uloga učenika i voditeljeva povratna informacija, 6. Evaluacija (obrazac ispunjavaju nakon svake radionice), 7. Domaća zadaća (vježbanje vještine prema isprintanim uputama). O svakoj obrađenoj vještini učenici dobivaju sažetak koji nose roditeljima kako bi roditelji bili informirani te mogli potkrijepiti naučeno u svakodnevnim situacijama. Navedeni materijali dati su i učiteljima. Uloga učitelja u programu je da prati provedbu radionica te se uključuje svojim prijedlozima, komentarima, podjelom iskustva.

Predavanja namijenjeno roditeljima i učiteljima održati će se putem Power point prezentacije čime će biti informirani o programu, važnosti posjedovanja socijalnih vještina, radionicama za učenike i rezultatima programa dobivenim znanstvenim istraživanjem. 

preskoči na navigaciju