« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Učenici su izradili razne božićne motive koristeći crni papir i pastele.
Učenici 3.a razreda su u produženom boravku izradili snjegoviće vodenim bojama i temperama.
Učenici 1.b. i 3.a razreda su, u očekivanju sv. Nikole, izradili čizmice tehnikom grataž. Razgovarali su i o njihovim željama ove godine za blagdane.
Učenici 1.b i 3.a razreda pod vodstvom učiteljice izradili božićna drva tehnikom grataž. Razgovarali su o njihovim božićnim željama s naglaskom na one koje ne možemo kupiti novcem.
Učenici 1.a i 2.b razreda su uz vodstvo učiteljce izradili jesenska stabla. Koristili su kombinaciju kolaž papira i tempere. Uz to, vodili su razgovor o promjenama u prirodi za vrijeme kasne jeseni.
Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku, uz pomoć i vodstvo učiteljice, izradili gljive muhare. Uz to, razgovarali su o plodovima jeseni i promjenama koje se događaju u prirodi tijekom jeseni.
Učenici 1.b i 3.a razreda su u produženom boravku izradili portret Gospođice Jesen. Koristili su kombiniranu tehniku flomastera i bojica, a umjesto kose zalijepili su lišće pobrano u prirodi.
Učenica 3.a Marta Čulinović napisala je akrostih o jeseni.
Učenici produženog boravka su, uz učiteljičino vođenje, izrađivali jabuke s kolaž papirom. Koristili smo mozaik tehniku. Nakon napravljenih jabuka, istraživali smo kako se kaže jabuka na raznim jezicima (učenikovo nahođenje). Finalne rezultate možete vidjeti u nastavku!
Učenici 1.a i 2.b razreda su u sklopu projekta Likovni istraživači izrađivali literarne i likovne radove na temu Jesen.
Samo nebo je granica!
Projekt "Likovni istraživači"