preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 5233
Ovaj tjedan: 27
Danas: 27
Tim za kvalitetu

Članovi Tima za kvalitetu OŠ „Trsat“:

Sonja Lefler, ravnateljica
Jadranka Perković-Sušanj, pedagoginja
Iva Močibob, učiteljica hrvatskog jezika
Ana Kirinčić, učiteljica matematike i informatike
Neven Jerčinović, učitelj tehničke kulture i informatike
Ines Šokčević, učiteljica razredne nastave
Korina Kajba, učiteljica razredne nastave

 

Tim za kvalitetu zadužen je za prikupljanje podataka i analizu:

  • obrazovnih postignuća svih učenika i rezultata učitelja
  • procesa unutar škole
  • organizaciju rada škole
  • kulturu škole
  • mišljenja učenika i roditelja, kao i učitelja, o školi

Na temelju tih podataka, kao i provedbe Kredo analize, Tim donosi prijedlog školskog razvojnog plana, odnosno smjernice za poboljšanje kvalitete rada škole. Njegova je zadaća da nastoji uskladiti očekivanja učenika i roditelja, stvarne potrebe društva, mogućnosti i sposobnosti učiteljskog kadra, kao i tehničke i materijalne mogućnosti u nastavnim planovima i programima, obaveznim i izbornim, kao i izvannastavnim. U osnovi, Tim neprestano traži odgovor na pitanja koliko je škola uspješna, prema kojim kriterijima se to može ocijeniti i, konačno, kako da postane uspješnijom i boljom.

preskoči na navigaciju