« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Uz naš tečaj koji se svakodnevno održavao, imali smo vremena i za edukaciju o kulturnoj i povijesnoj baštini grada, gastro i eno značajkama. U videu u nastavku prezentiramo samo djelić doživljaja, a ostatak fotografija potražite na stranici Galerija.
Lijepa nam i draga uspomena na izuzetan tjedan u Sevilji,
https://drive.google.com/file/d/1iNP1SoU0jQE-x8llYzV4v3Wwr5QNucNv/view?usp=drive_link
Tijekom veljače su 8.a i 8.b prezentirali svoje radove unutar razreda. Međugeneracijsko poučavanje odvijalo se tijekom ožujka.
8.a razred predstavio je u 3.b razredu (u pratnji učiteljice Karmen Kadić) jedan mit i legendu uz holograme na mobitelima koji su pratili temu priče (vile i vilenjaci).
8.b razred je 7.a razredu (u pratnji učiteljice Karmen Kadić) predstavio svoje pojave citirajući rečenice i govoreći o kojoj se fizikalnoj pojavi radi. Za to vrijeme su pitali sedme što znaju o toj pojavi (ako je bilo gradivo 7. razreda) i međusobno metodom razgovora i poučavanja ponovili ono što znaju i naučili nešto novo.
Nakon ankete, provedene u rujnu 2023.godine, učenici su upoznati tijekom studenog o novoj metodi poučavanja (edukacija o projektnom učenju, PBL, je bila krajem listopada) i u prosincu su dobili različite tekstove vezane uz mitove i legende našega kraja.
Učenici 8.a i 8.b razreda su bili podijeljeni u grupe od 4 učenika i učiteljica im je dala odabrani mit ili legendu te ih uputila kroz tablicu vrednovanja što je njihov zadatak, te ih kroz period od 3 mjeseca (od prosinca do ožujka) usmjeravala dodatnim pitanjima i potpitanjima kako bi njihov finalni rad bio što bolji.
Krajem rujna školske godine 2023.72024. provedena je anketa među učenicima osmih razreda.
Erasmus+ projektna prijava
Po prvi puta, 23.2.2023. smo podnijeli prijavu za KA122 kratkoročni projekt u svrhu učenja za učitelje. Naziv projekta je 3S (mentoring Skills, problem based learning
implementation Skills, active member Skills) , a cjelokupnu projektnu prijavu je projektni tim pisao na engleskom jeziku.