« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi 7.a,
niže pronađite vaš zadatak za blok sat u ponedjeljak, 20.4. koji treba biti završen do srijede, 22.4.
Molim da oni koji budu prozvani postave svoje zadaće isključivo na OneNote.
Good luck and take care,
teacher Tamara
1. SAT: The world today and the world tomorrow
Za početak pogledajte video o neodređenim zamjenicama i vodite bilješke: https://youtu.be/A6xZOoyPopA
- riješite zadatke koji su istaknuti na kraju videa
Udžbenik, str. 110. i 111.
- task F - pročitajte tekstove o dva dječaka i odlučite koji je optimist, a koji pesimist
- odaberite jednog od dječaka i prepričajte njegov pogled na svijet, SNIMITE SE i to pošaljite kao dio zadaće
- task H - pročitajte izjave i odlučite koga opisuju (iznad svake napišite John ili Daniel)
- task I - ovisno o tome jeste li pesimist ili optimist, u bilježnicu dovršite rečenice prema vlastitom mišljenju
Radna bilježnica, str. 98. i 99.
- task F - povezati početak i kraj rečenica
- task G - upotrijebiti odgovarajući glagol
- task H - nadopuniti rečenice onime što je točno za tebe
- task I - razmisliti i odgovoriti na pitanja; možeš se koristiti prijedloyima ponuđenima u zelenom okviru
2. SAT: School lunch and some resolutions
Udžbenik, str. 112. i 113.
- A - Pogledati slike i odgovoriti usmeno na pitanja postavljena u zadatku
- B - Pročitaj dijaloge na prethodnoj stranici i ubaci rečenice iz zadatka na odgovarajuće mjesto u dijalogu. Provjeri odgovore slušanjem CD-a (track 12, CD 2)
- D - iznad plavih riječi napiši njihovo značenje na HJ. Zatim zaokruži odgovarajuću riječ da dobiješ toočne rečenice.
- Everyday English - prepisati u bilježnicu
- osmisliti jedan dijalog po uzoru na zadakat A i zapisati ga u bilježnicu koristeći izraze iz zelenog okvira
Radna bilježnica, str. 100. i 101.
- A - poredaj dijalog točnim redoslijedom
- B - nadopuni dijalog izrazima iz zelenog okvira 'everyday English'
- C - Pročitaj rečenice i napiši što u tim rečenicama čine djeca, koristi izraze zadane u zadatku
- D - nadopuni poruke koje je Celia dobila riječima koje su ponuđene. Napiši tko je napisao koju poruku.
- E - Napiši što bi Celia odgovorila Brianu na njegovu poruku
- F - Smisli i napiši poruku svojem prijatelju u kojoj ćeš se ili zahvaliti, ili ispričati zbog nečega.
Rok je 22.4. do 15.00 sati kada ću putem Yammera prozvati one učenike koji trebaju predati zadaću.