« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dragi petaši,
pod "opširnije" pogledajte novo gradivo za 27.4.2020.
Video lekcija postavljena.
27.4.2020.
-Udžbenik, str. 62, zadatak 8
*Alicia, was suchst du heute? Hör und ergänze.
U video lekciji možete poslušati razgovor Alicie i domara i nadopuniti tekst. Moguće je to napraviti i bez slušanja ako se sjećate prethodne lekcije. Što je Alicia tražila i nije našla u svojoj torbi? Ostala prazna mjesta su članovi u akuzativu. Pogledajte Memo box na prethodnoj stranici u udžbeniku.
U video lekciji su prikazane vježbe koje se nalaze na IZZI platformi i rješenja zadatka 7 u udžbeniku, te zadatka 4.b u RB.
https://www.loom.com/share/d679a18bc06c418ea039d660cda9f1e6
-Udžbenik, str. 63, zadatak 9
*Die Fundkiste von Herrn Rütter
- pročitati tekst u udžbeniku (Herr Rütter je domar u Aliciinoj školi)
-izvaditi nepoznate riječi (die Fundkiste – kutija s nađenim stvarima, …)
-prevesti tekst naglas
-Memo box – prepisati tablicu u bilježnicu (ja sam nadodala one riječi koje nedostaju):
Singular (jednina) |
Plural (množina) |
… |
… |
ein Heft |
Hefte |
eine Sache |
Sachen |
eine Banane |
Bananen |
-u tablici se jasno vidi da imenice u njemačkom jeziku imaju različite množine i zato je imenice najbolje učiti odmah u jednini i množini. I naravno uz član.
-vratiti se na tekst i podcrtati sve imenice koje su u množini.
- riješiti zadatak 9, str.53 u RB
-Udžbenik, str. 63, zadatak 10
*Endungen – bit će u videu ili možete sami odraditi na IZZI platformi jer je potrebno slušanje.
-Udžbenik, str. 64, zadatak 11
*Wie sind die Sachen? Kakve su stvari?)
a) Was finden die Schüler in der Fundkiste in Aufgabe 9? Berichtet.
-napisati rečenice u bilježnicu gledajući u zadatak 9. Upotrijebiti pridjeve u zagradama. Pogledajte primjer u udžbeniku i ovdje prije nego počnete pisati.
Npr. u tekstu piše: Ich habe einen Pullover (braun , weich)
Vi pišete: Sie finden einen Pullover. Der Pullover ist braun und weich.
Nastavite dalje.
-Nakon toga imamo ponavljanje boja – die Farben
Prepišite nazive za boje u bilježnicu i pokraj svake napravite oblačić obojan tom bojom. Sve boje smo radili prošle godine, osim boje TÜRKIS (zelenkasto plava boja)
b) - pokraj svake boje u bilježnici napišite i njen engleski naziv. Jesu li nazivi slični?
-riješiti zadatak 5, str. 50 u RB
-riješiti zadatak 6, str. 51 u RB – dodajte opisne pridjeve.
-riješiti zadatak 7, str.51 u RB – pogledajte sliku i pročitajte rečenice. Morate dopisati riječi za boje, članove i opisne pridjeve, ovisi o rečenici. Ako niste sigurni koji su članovi za imenice pomoć se nalazi u svakoj prethodnoj rečenici (kao član ili kao zamjenica er, sie)
-riješiti zadatak 8, str.52 u RB – dobro pogledajte slike. Sve riječi (u jednini i množini) se nalaze u sredini. Dovršite rečenice. Pri odabiru imenice vodite računa o broju predmeta i o članu.
Odigrajte igricu Quizlet i upamtite sav školski pribor:
https://quizlet.com/19344418/schulsachen-4r-5r-flash-cards/
Ako vam je nešto nejasno u zadatcima možete me pitati u Google učionici (stream).
Čim riješim novonastale tehničke probleme snimit ću video s rješenjima. Bit će postavljen ovdje!
Video lekcija je stigla:
https://www.loom.com/share/4d65c35fc9574db6bb8ce38ec2088403
Tschüss bis bald!
Lehrerin Gordana