« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
U srijedu, 31. listopada 2018. učenici produženog boravka naše škole sa svojim učiteljicama obilježili su Svjetski dan štednje.
Olujom ideja pronalazili su načine što i kako mogu (u)štedjeti. Bilo je vrlo zanimljivih ideja: novce mogu uštedjeti nošenjem odjeće i obuće od starije sestre/brata/sestrične..., čuvanjem školskog pribora, korištenjem kišnice za zalijevanje biljaka, gašenjem svjetla kad im je dnevna svjetlost dovoljna za obavljanje određenih aktivnosti i sl.
S druge strane, zaključili su da upravo oni mogu pomoći drugima uštedjeti koji novčić poklanjanjem svojih igračaka s kojima se više ne igraju, darivanjem školskih knjiga i ostalih knjiga i časopisa koje više ne koriste i dr.
Svaki je učenik nekoliko svojih ideja o štednji nacrtao ili opisao na komadić papira. Te ideje ubacili su u kasice – prasice koje su izradili od plastičnih boca. Zaključili su da su izradom kasica od starih boca uštedjeli jer nisu trošili novac na kupovanje novih kasica, već su korištenjem onoga što su imali izradili svatko svoju posebnu, unikatnu kasicu.
Kasice su učenici ponijeli kućama, te njihova štednja može početi.