« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
23. 3. 2020.
VOĐENJE DNEVNIKA:
Vođenje dnevnika ne oduzima previše vremena. Sve što vam treba jest bilježnica ili rokovnik, nešto čime ćete pisati i spremni ste upustiti se u avanturu. Dnevnik je najbolje pisati navečer (prije spavanja) kada vas nitko neće ometati. Tada se prisejtite čitavg dana te zapišite razmišljanja, dgađaje i zanimljivosti koje su vam se dogodile toga dana. Na prvoj stranici dnevnika napišite svoje ime i prezime. Možete nešto i nacrtati. Na drugoj stranici napišete datum i vrijeme te počnite pisati zabilješke od toga dana. Idući dan učinite isto i tako svaku večer pije spavanja. Bitno je da pišete uredno, čitko i opširno. Nemojte izostaviti glavne događaje koji su vam se dogodili. Vođenje dnevnika je jednostavan način bilježenja dobrih te izbacivanja loših situacija i stvari na papir, a čitanje zabilješki nekoliko godina kasnije moglo bi vas i dobro nasmijati.
2. razred (Đ, DŽ, Č i Ć ): https://wordwall.net/hr/resource/374921/hrvatski-jezik/pisanje-glasova-%c4%8d-%c4%87-d%c5%be-%c4%91
3. razred (Jednostavni pokusi vezani uz vodu i njezina svojsta): Upute se nalazi u prilogu na dnu stranice.
4. razred (Zadaci riječima – dijeljenje): Word dokument sa zadacima se nalazi u prilogu na dnu stranice
24. 3. 2020.
2., 3. razred (Proljeće - ponavljnaje): Emisija o proljeću 3. razreda OŠ Mače: https://www.youtube.com/watch?v=Q87r7potPqc
4. razred (Nizinski kraj – ponavljanje): https://wordwall.net/hr/resource/467656/priroda-i-dru%c5%a1tvo/nizinski-krajevi-rh
25. 3. 2020.
2., 3. razred (Proljeće - kviz): Listić za provjeru naučenog o proljeću nalazi se u Word dokumentu na dnu stranice. Pitanja možete riješiti usmenim putem.
4. razred (Brežuljkasti kraj – ponavljanje): https://wordwall.net/hr/resource/651750/priroda-i-dru%c5%a1tvo/bre%c5%beuljkasti-i-nizinski-krajevi-rh