« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji,
pod OPŠIRNIJE ćete pronaći upute za rad i zadatke za ponedjeljak.
1. i 2.r.: Kviz o proljeću- https://jeopardylabs.com/play/2020-03-17-58
Ako učenik ovaj kviz igra sam, na početku treba namjestiti opciju „No teams“. Klikom na „Continue“ započinje se kviz. Učenik samostalno bira pitanje na koje želi odgovoriti, te bi bilo dobro da si, ako odgovori točno, zapiše broj bodova koji nosi to pitanje (od 1 do 5 bodova). Cilj je skupiti što više,a najviše 60 bodova. Drugi razred može samostalno zbrajati svoje bodove, a prvašići mogu zbrajati stupac po stupac (u svakom stupcu mogu osvojiti maksimalno 15 bodova).
Točnost odgovora provjerava se klikom na tipku za razmak (space). Povratak na ploču s pitanjima radi se klikom na „Continue“ u gornjem lijevom kutu kviza, ili pritiskom na tipku ESC na tipkovnici.
_________________________________________________________________
1.r: Slovo NJ: listić se nalazi u word datoteci na dnu ove obavijesti.
_________________________________________________________________
2. r.: Tablica množenja brojevima 2 i 5: listić s puzlama za ponavljanje množenja brojevima 2 i 5 nalazi se u pdf datoteci na dnu ove obavijesti.
Također, zanimljiv kviz može se odigrati na https://www.bookwidgets.com/play/QDYBPL (klikom na kvadratić s ? pojavljuje se „kalkulator“ na koji se utipka željeni rezultat)