« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji,
klikom na OPŠIRNIJE pronaći ćete aktivnosti za petak.
Za kraj tjedna pripremila sam vam još malo materijala vezanih za proljeće.
1.r. (a ako ima drugašića koji žele, mogu i oni riješiti) na dnu obavijesti može pronaći pdf datoteku sa proljetnom slikom. Treba proučiti sliku a zatim odgovoriti na nekoliko pitanja. Nakon toga možete riješiti proljetnu križaljku koja se također nalazi u pdf datoteci na dnu ove obavijesti. Mala pomoć: kod rješavanja križaljke, baci pogled na proljetnu sliku,neka rješenja se tamo kriju.
2.r. će na dnu obavijesti naći tekst o ožujku u pdf datoteci. Potrebno je pažljivo pročitati tekst. Slobodno koristite boje, označavajte ono što vam je zanimljivo ili niste prije znali. Zatim odgovorite na pitanja ispod teksta. Kad sve to napravite, nagradite se jednim velikim jer ste bili jako vrijedni ovaj tjedan.
___________________________________________________________________
Tko želi, može preko vikenda izraditi svoju visibabu. Trebat će vam komad papira bijele i zelene boje (možete obojiti bijeli, ako nemate zelenog),slamčica, marljive ručice, dobra volja i mala pomoć nekog starijeg. Upute za izradu visibabe možete vidjeti klikom na poveznicu: http://krokotak.com/2019/02/snowdrops-origami/
Dobro se odmorite, napunite baterije, čuvajte se i pazite.
Do ponedjeljka vam šaljem puno pozdrava!