« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji, u nastavku slijede upute za petak.
Dragi produženci, još jedan tjedan nastave na daljinu bliži se kraju. Kako bismo ga završili na zabavan način, u nastavku vam stavljam poveznice na zanimljive kvizove i igrice, ali i na zvučnu priču o dječaku neobičnog imena Makata Taka Hela. Budući da zbog ove situacije nismo u mogućnosti sudjelovati u RiMove projektu, svaki tjedan ću vam ovdje staviti poveznicu na novu sportsku priču kao što je ova danas. Ne zaboravite koliko je kretanje i svakodnevna vježba važna za pravilan rast i razvoj svakoga od vas. Neka vam dječak iz priče bude poticaj na svakodnevnu vježbu.
Do ponedjeljka, puno vas pozdravlja vaša učiteljica Valentina!
_________________________________________________________________
1.r.: Red riječi u rečenici: https://wordwall.net/hr/resource/717998/hrvatski-jezik/red-rije%c4%8di-u-re%c4%8denici
Matematičke mozgalice – razmisli i poveži: https://wordwall.net/hr/resource/1190738/kopija-pro%c4%8ditaj-promozgaj-pove%c5%bei
_________________________________________________________________
2.r.: Veliko početno slovo u imenima naselja: https://wordwall.net/hr/resource/758294/hrvatski-jezik/veliko-po%c4%8detno-slovo-u-imenima-naseljenih-mjesta
Imenice: https://wordwall.net/hr/resource/402444/hrvatski-jezik/hj-imenice-bojan-ili%c4%8di%c4%87
_________________________________________________________________
Za sve produžence:
Tangram – složi zadani oblik (za okretanje likova istovremeno koristi tipku za razmak i lijevu tipku miša): https://www.artrea.com.hr/igre/tangram2.html
Sportska priča - ATLETIKA: Sportska Lektira 1 - Makata Taka Hela: https://www.youtube.com/watch?v=GP7m1MnQCGU