« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi roditelji i učenici! Dobro mi došli u novi nastavni tjedan na daljinu.
Sigurna sam kako je vikend bio odličan pa vjerujem da će takav biti i tjedan.
U nastavku slijede upute za ponedjeljak.
Prije ozbiljnog rada trebamo se razgibati i zagrijati. Klikom na poveznicu https://www.youtube.com/watch?v=skSbg1IGup8&t=543s otvorit ćete vježbe uz koje ćete se dobro istegnuti, a možda neki nauče i brojati do 20 na engleskom, tko zna?
_________________________________________________________________
1.r.: Sjećate li se kako nam je bilo zabavno igrati igru „Vješala“? Zašto ju ne bi odigrali i sada? Klikom na poveznicu pronaći ćete igru „Vješala“.
Mala pomoć: svako rješenje je jedan matematički pojam.
Odigrajte, zabavite se i ponovite koje ste to sve matematičke pojmove do sada naučili.
_________________________________________________________________
2.r.: Pišete li točno sve riječi ili oko nekih niste sigurni kako se pišu?
Piše li se neznam ili ne znam? Ne mogu ili nemogu? Neću ili ne ću?
Provjerite svoje znanje uz pomoć kviza klikom na poveznicu: https://wordwall.net/hr/resource/432692/hrvatski-jezik/2-razred-to%c4%8dno-ili-neto%c4%8dno-bojan-ili%c4%8di%c4%87
_________________________________________________________________
Nakon što ste bili jako vrijedni danas, zaslužili ste – crtani film. U prilogu se nalazi kratki crtani film o dječaku Oblutku. Pogledajte crtani i razmislite jeste li se vi kada našli u sličnoj situaciji kao Oblutak? Kako ste postupili?
Uživajte u predivnom proljetnom danu, a ja vam šaljem puno pozdrava!
Vaša učiteljica Valentina