preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 9595
Ovaj tjedan: 1485
Danas: 26
Produženi boravak

RAD PRODUŽENOG BORAVKA

Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.

Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.

U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b  razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić).  3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).

Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.

Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.

Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu (6. 7. travnja 2020.)
Autor: Marko Katunar, 6. 4. 2020.

Lijep pozdrav svima! Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za novi tjedan :D


6. travnja 2020.

- Tjedan započnimo jednostavnim vježbama disanja. Word dokument sa vježbama nalazi se u prilogu na dnu stranice.

2. 3. 4. razred: U prilogu se nalazi word dokument sa zabavnim pitanjima za poticanje mašte učenika. Na neka pitanja odgovor se može potražiti u knjigama ili na internetu, dok druga zahtijevaju korištenje logičkog prosuđivanja i mašte. Pitanja možete zapisati na papiriće, zgužvati, ubaciti u posudu te svakodnevno izvući nekoliko i pokušati dati odgovor na njih. Zabilježite najzanimljivije odgovore!

 

7. travnja 2020.

Slikanje portreta - Portret je umjetnički prikaz ljudske glave. Umjetnik osim vanjskog izgleda često svojim portretom pokušava prikazati i unutarnje osobine osobe koju slika (o čemu osoba razmišlja, je li osoba iskvarena, zla, dobra ili možda lukava itd.) Na koji način bi ti crtežom mogao prikazati nečiji vanjski izgled i unutrašnje osobine istovremeno? Osmislite i nacrtajte ... evo jedan zanimljiv primjer kako ;)   

Aktivnost je preuzeta sa stranice: E-boravak: Dobre ideje za dječje slobodno vrijeme: https://e-boravak.blogspot.com/2020/03/moj-portret-iznutra-i-izvana.html

- 2. razred (Dijeljenje brojem 4): Riješi na papir a zatim odaberi točan odgovor. Na kraju, kad riješiš sve zadatke možeš pogledati točna rješenja (kliknite na „END“ – pokazat će vam se postotak točnih odgovora – klikom na „SEE CORRECTION“ možete pogledati točna rješenja zadataka). https://www.educaplay.com/learning-resources/5379319-dijeljenje_brojem_4.html

- 3. razred (Dijeljenje s ostatkom): Pisano riješi zadatke na papir. Označi sve zadatke čije rješenje ima ostatka a zatim one bez ostatka. https://www.educaplay.com/learning-resources/5379351-dijeljenje_s_ostatkom.html



Priloženi dokumenti:
Pitanja_za_razvijanje_maste.docx (17.87 KB)
Vjezbe_2.docx (14.79 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju