« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Lijep pozdrav svima! Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za novi tjedan :D
6. travnja 2020.
- Tjedan započnimo jednostavnim vježbama disanja. Word dokument sa vježbama nalazi se u prilogu na dnu stranice.
2. 3. 4. razred: U prilogu se nalazi word dokument sa zabavnim pitanjima za poticanje mašte učenika. Na neka pitanja odgovor se može potražiti u knjigama ili na internetu, dok druga zahtijevaju korištenje logičkog prosuđivanja i mašte. Pitanja možete zapisati na papiriće, zgužvati, ubaciti u posudu te svakodnevno izvući nekoliko i pokušati dati odgovor na njih. Zabilježite najzanimljivije odgovore!
7. travnja 2020.
Slikanje portreta - Portret je umjetnički prikaz ljudske glave. Umjetnik osim vanjskog izgleda često svojim portretom pokušava prikazati i unutarnje osobine osobe koju slika (o čemu osoba razmišlja, je li osoba iskvarena, zla, dobra ili možda lukava itd.) Na koji način bi ti crtežom mogao prikazati nečiji vanjski izgled i unutrašnje osobine istovremeno? Osmislite i nacrtajte ... evo jedan zanimljiv primjer kako ;)
Aktivnost je preuzeta sa stranice: E-boravak: Dobre ideje za dječje slobodno vrijeme: https://e-boravak.blogspot.com/2020/03/moj-portret-iznutra-i-izvana.html
- 2. razred (Dijeljenje brojem 4): Riješi na papir a zatim odaberi točan odgovor. Na kraju, kad riješiš sve zadatke možeš pogledati točna rješenja (kliknite na „END“ – pokazat će vam se postotak točnih odgovora – klikom na „SEE CORRECTION“ možete pogledati točna rješenja zadataka). https://www.educaplay.com/learning-resources/5379319-dijeljenje_brojem_4.html
- 3. razred (Dijeljenje s ostatkom): Pisano riješi zadatke na papir. Označi sve zadatke čije rješenje ima ostatka a zatim one bez ostatka. https://www.educaplay.com/learning-resources/5379351-dijeljenje_s_ostatkom.html