« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi produženci! Pred nama je još jedan zanimljiv dan. Pogledajte što sam vam pripremila u nastavku.
Današnji zadatci su jednaki za sve produžence.
Danas je poseban dan. Obilježavamo Međunarodni dan nečega što nam je svima jako,jako važno i bez toga ne bismo mogli normalno živjeti. Da bismo to sačuvali, zadnjih mjesec dana učimo na daljinu. Znate li što je to?
Ako niste sigurni, odigrajte igru „Vješala“ i otkrijte traženu riječ.
Igra „Vješala“: https://learningapps.org/display?v=p9q7yeb2k20
Sigurno ste čuli poslovicu – „ČISTOĆA JE POLA ZDRAVLJA“. Zašto se to tako kaže?
Odgovor na to pitanje možete potražiti u kratkom filmu o važnosti održavanja osobne higijene.
Film: https://www.youtube.com/watch?v=IDQJINFWz98
Budući da je za čuvanje zdravlja, osim redovite brige o osobnoj čistoći, važno i svakodnevno vježbati, ostavljam vam poveznicu na video uz koji se možete razgibati.
Video – tjelovježba: https://www.youtube.com/watch?v=RV1MVknh5XY
Međutim, osim održavanja osobne higijene i redovite tjelovježbe, važno je i svakodnevno vježbati jedan jako važan organ u našim glavama. To je – sigurno već znate – mozak.
Kako ćemo vježbati mozak? Mozgalicama, naravno. Što više razmišljate, to ćete lakše otkriti rješenje, a vaš mozak će se razvijati. U nastavku vam stavljam poveznicu na male matematičke mozgalice. Pokušajte otkriti rješenja bez pomoći roditelja.
Matematičke mozgalice – Milijunaš: https://learningapps.org/display?v=p9vdermic20
I za kraj, znate li tko je zapravo Korona virus? I zašto nas je razdvojio? Pogledajte slikovnicu u prilogu i provjerite. Dobro zapamtite što trebate činiti kako vam ne bi došao u posjet.
To je sve za danas. Budite vrijedni, čuvajte se i perite ručice!