« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji, u nastavku slijede upute za srijedu.
Dragi moji učenici!
Danas imam vrlo zanimljiv zadatak za vas. Nadam se da znate pjevati pjesmu „Pjevala je ptica kos“.
Ako ste malo zaboravili riječi pjesme, ovdje se možete prisjetiti: https://www.youtube.com/watch?v=75jlKeLQ9Uc
Sad je red da ju naučite i svirati. Na poveznici se nalazi mali klavir.
KLAVIR: https://www.artrea.com.hr/igre/piano.html
Vidjet ćete da se sastoji od bijelih i crnih tipki. Kliknite na dugme „Naziv tipki“ kako bi se na tipkama pojavila slova koja će vam pomoći kod sviranja. Svaka tipka proizvodi drugačiji zvuk. Crne tipke se nalaze između bijelih. Osim što na njima piše neko slovo, piše i oznaka #. Ta oznaka znači da crne tipke povisuju ton neke bijele tipke. Npr. ako na crnoj tipki piše C#,ona će povisiti ton tipke C. Isto tako na crnim tipkama piše i oznaka b.Ta oznaka znači da će crna tipka sniziti ton neke bijele tipke. Npr. ako na crnoj tipki piše Db, to znači da će crna tipka sniziti ton bijele tipke D.
Najlakše ćete otkriti kako rade tipke ako sami isprobate.
Nego, da biste mogli odsvirati pjesmu „Pjevala je ptica kos“, otavljam vam „šifru“ po kojoj možete vježbati svoje svianje. Kad usavršite sviranje, možete i snimiti ono što svirate pritiskom na dugme „Snimaj“, a zatim poslušati kako ste odsvirali pjesmu. Zabavite se!
ŠIFRA ZA SVIRANJE:
C# C# E E D# D# C# F G# F# F F G# G# F# F D#
_________________________________________________________________
Kad vam bude dovoljno sviranja, možete ponoviti što ste učili iz matematike kroz zanimljive igrice čije poveznice stavljam u nastavku.
1.r.: Matematički labirint: https://wordwall.net/hr/resource/1287773/matematika/matemati%c4%8dki-labirint
Uspoređivanje brojeva do 20: https://wordwall.net/hr/resource/556458/uspore%c4%91ivanje-brojeva-do-20
_________________________________________________________________
2.r.: Množenje brojevima 2 i 10 – memori: https://wordwall.net/hr/resource/1294798/matematika/mno%c5%beenje-brojevima-2-i-10
Množenje sa 5 i 3: https://www.educaplay.com/learning-resources/1214345-mnozenje.html
Ugodan dan vam želim!