« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Lijep pozdrav svima,
Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za novi radni tjedan. Ja jesam !
14. travnja 2020.
Dan započnimo razgibavanjem. Razgibati ćemo se plešući. Pjesma na koju ćemo plesati zove se „Freeze / dance song“. Vaš zadatak je da prema uputama voditelja plešete i izvodite pokrete koje vam on zadaje a kad čujete riječ „freeze“ morate stati na mjestu (smrznuti se).
https://www.youtube.com/watch?time_continue=92&v=2UcZWXvgMZE&feature=emb_logo
2. razred – igra za ponavljanje (Đ / DŽ, Č / Ć)
https://wordwall.net/hr/embed/fac9b80a55cf4122ab1e042ddfde4860?themeId=46&templateId=35
3. razred – vježba (imenice / glagoli / pridjevi)
https://learningapps.org/watch?v=ptjxmodf517
15. travnja 2020.
U word dokumentu na dnu stranice nalazi se nekoliko zanimljivih likovnih ideja kojima možete unijeti vedrinu u svoje domevo i ukrasiti svoje sobe proljetnim motivima. Zabavite se izradom jednoga od njih.
2. razred - vježba (imenice): Označi prvo sva bića zatim stvari i za kraj pojave!
https://www.educaplay.com/learning-resources/5438395-imenice.html
3. razred - vježba (dijeljenje): Pisano podijeli a zatim poveži i provjeri jesi li točno izračunao.
https://wordwall.net/hr/resource/912195/pisano-dijeljenje-dvoznamenkastog-broja-jednoznamenkastim