« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji, u nastavku možete vidjeti aktivnosti za četvrtak.
Kao i svakog dana, najprije ćemo se razgibati. Danas će to biti uz „leptir jogu“. Kako to izgleda, pogledajte na ovoj poveznici.
_________________________________________________________________
E sada, sjećate li se audio priče o dječaku Makata Taka Hela koju ste slušali u sklopu „RiMove“ projekta? Obećala sam vam još takvih priča. Zato vam danas stavljam novu priču koja se zove „JUDO – Nježan put“. Poslušajte priču i saznajte kako je nastao sport koji dosta vas trenira.
Ukoliko netko želi, može napraviti likovni rad za natječaj. Detalji koje smo dobili od pokretača ovog projekta su u nastavku.
“Potaknuti velikim interesom za prvu u nizu naslova sportske lektire odlučili smo pozvati učenike da nam dostave svoje likovne radove inspirirane sportskom lektirom. Rok za dostavu radova je kraj radnog tjedna, petkom, a vezan je na temu knjige prezentirane ponedjeljkom/početkom radnog tjedna. Svaki rad obavezno mora sadržavati ime i prezime autora. Tehnika izrade rada nije zadana.
Učiteljice radove svojih učenika prikupljaju u fomatu koji je uobičajen za njihov rad (format koji koriste za prikupljanje domaćih radova učenika). “
Nagrada za najbolji rad je komplet knjiga Sportske lektire “Olimpijske priče”.
Ukoliko netko napravi likovni rad i želi da ga prijavimo na natječaj, molim da mi se rad uslika i pošalje na viber ili mail.
_________________________________________________________________
1.r.: Da bismo ponovili pisanje velikog početnog slova u imenima ljudi i gradova, riješite kviz na ovoj poveznici.
Dobro pogledajte svaku rečenicu prije nego kliknete na odgovor. Kad odaberete rečenicu za koju mislite da je točna, kliknite u kvadratić pored nje, a zatim na plavi dugmić s kvačicom u donjem desnom kutu kako biste provjerili je li odgovor točan. Zatim ponovno kliknite na plavi dugmić sa strelicom u donjem desnom kutu kako biste otvorili novo pitanje. Sretno!
_________________________________________________________________
2.r.: Danas ste sa svojom učiteljicom učili pisanje imena ulica i trgova. Kako biste provjerili koliko ste naučili,na ovoj poveznici možete odigrati kviz.
Dobro pogledajte svaku rečenicu prije nego kliknete na odgovor. Kad odaberete rečenicu za koju mislite da je točna, kliknite u kvadratić pored nje, a zatim na plavi dugmić s kvačicom u donjem desnom kutu kako biste provjerili je li odgovor točan. Zatim ponovno kliknite na plavi dugmić sa strelicom u donjem desnom kutu kako biste otvorili novo pitanje.
Također, naučili ste nešto i o svome gradu Rijeci. Ponovite to, a možda i naučite još nešto novo uz kviz na ovoj poveznici.
Sretno!