preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Trsat" Rijeka

Login

 

Klikom se pokreće skidanje uputa za pristup Online roditeljskim sastancima

MS TEAMS

e-Dnevnik

Upisi u srednje škole

Korisne stranice

     

    

   

 

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vremenska prognoza

  Izvor: http://www.meteo-info.hr

Grad Rijeka

Riječki karneval

Korisni linkovi

 

Tražilica
RASPORED SATI

 

Vremenik ispita

Raspored informacija

                                                                                                                                         

Priloženi dokumenti:
Termini informacija.docx

ŠKOLSKO ZVONO

Priloženi dokumenti:
raspored trajanja nastave.docx

KATALOG UDŽBENIKA

Kalendar rada

Školski kurikulum

Arhiva naših vijesti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 4. 2017.

Ovaj mjesec: 9595
Ovaj tjedan: 1485
Danas: 26
Produženi boravak

RAD PRODUŽENOG BORAVKA

Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.

Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.

U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b  razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić).  3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).

Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.

Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.

Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Nastava na daljinu 16.4.2020.
Autor: Valentina Petrić, 16. 4. 2020.

Dragi učenici i roditelji, u nastavku možete vidjeti aktivnosti za četvrtak.


Kao i svakog dana, najprije ćemo se razgibati. Danas će to biti uz „leptir jogu“. Kako to izgleda, pogledajte na ovoj poveznici

_________________________________________________________________

E sada, sjećate li se audio priče o dječaku Makata Taka Hela koju ste slušali u sklopu „RiMove“ projekta? Obećala sam vam još takvih priča. Zato vam danas stavljam novu priču koja se zove „JUDO – Nježan put“. Poslušajte priču i saznajte kako je nastao sport koji dosta vas trenira.

Ukoliko netko želi, može napraviti likovni rad za natječaj. Detalji koje smo dobili od pokretača ovog projekta su u nastavku.

“Potaknuti velikim interesom za prvu u nizu naslova sportske lektire odlučili smo pozvati učenike da nam dostave svoje likovne radove inspirirane sportskom lektirom. Rok za dostavu radova je kraj radnog tjedna, petkom, a vezan je na temu knjige prezentirane ponedjeljkom/početkom radnog tjedna. Svaki rad obavezno mora sadržavati ime i prezime autora. Tehnika izrade rada nije zadana.

Učiteljice radove svojih učenika prikupljaju u fomatu koji je uobičajen za njihov rad (format koji koriste za prikupljanje domaćih radova učenika). “

Nagrada za najbolji rad je komplet knjiga Sportske lektire “Olimpijske priče”.

Ukoliko netko napravi likovni rad i želi da ga prijavimo na natječaj, molim da mi se rad uslika i pošalje na viber ili mail.

_________________________________________________________________

1.r.: Da bismo ponovili pisanje velikog početnog slova u imenima ljudi i gradova, riješite kviz na ovoj poveznici

Dobro pogledajte svaku rečenicu prije nego kliknete na odgovor. Kad odaberete rečenicu za koju mislite da je točna, kliknite u kvadratić pored nje, a zatim na plavi dugmić s kvačicom u donjem desnom kutu kako biste provjerili je li odgovor točan. Zatim ponovno kliknite  na plavi dugmić sa strelicom u donjem desnom kutu kako biste otvorili novo pitanje. Sretno!

_________________________________________________________________

2.r.: Danas ste sa svojom učiteljicom učili pisanje imena ulica i trgova. Kako biste provjerili koliko ste naučili,na ovoj poveznici možete odigrati kviz. 

Dobro pogledajte svaku rečenicu prije nego kliknete na odgovor. Kad odaberete rečenicu za koju mislite da je točna, kliknite u kvadratić pored nje, a zatim na plavi dugmić s kvačicom u donjem desnom kutu kako biste provjerili je li odgovor točan. Zatim ponovno kliknite  na plavi dugmić sa strelicom u donjem desnom kutu kako biste otvorili novo pitanje.

 

Također, naučili ste nešto i o svome gradu Rijeci. Ponovite to, a možda i naučite još nešto novo uz kviz na ovoj poveznici

Sretno!





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju