« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
16. travnja 2020.
Video sa prezentacijom druge knjige iz serija Sportske lektire nalazi se na linku:
2. Sportska lektira - JUDO - Nježan put
Potaknuti velikim interesom za prvu u nizu naslova sportske lektire Riječki Sportski Savez odlučio je pozvati učenike da im dostave svoje likovne radove inspirirane sportskom lektirom. Rok za dostavu radova je kraj radnog tjedna, petkom, a vezan je na temu knjige prezentirane ponedjeljkom/početkom radnog tjedna. Link na slijedeću priču Snježna kraljica uz popratni link za nagradnu igru Vam šaljem u ponedjeljak.Svaki rad obavezno mora sadržavati ime i prezime autora. Tehnika izrade rada nije zadana.
Učiteljice radove svojih učenika prikupljaju u fomatu koji je uobičajen za njihov rad (format koji koriste za prikupljanje domaćih radova učenika). “
Nagrada za najbolji rad je komplet knjiga Sportske lektire “Olimpijske priče”.
2. razred – imenice u jednini preoblikuj u množinu:
https://www.educaplay.com/learning-resources/5458638-jednina_i_mnozina.html
3. razred – vježba ( 393 : 3 ):
- Na prazne crte upiši samo brojčani rezultat (Tek na kraju testa ćeš saznati jesi li točno upisao).
- Klikom na NEXT prelaziš na sljedeći zadatak.
- Na kraju klikom na END završavaš sa testom.
- Klikom na SEE CORRECTION na lijevom dijelu ekrana možeš provjeriti jesi li točno izračunao sve zadatke.
https://www.educaplay.com/learning-resources/5458784-dijeljenje_393_3.html