« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
23. travnja 2020.
2. razred – Vježba nastavnog gradiva hrvatskog jezika (Veliko i malo slovo): https://learningapps.org/watch?v=p34413x8k20
3. razred – Vježba nastavnog gradiva iz matematike (Dijeljenje troznamenkastog broja jednoznamenkastim): https://learningapps.org/watch?v=pyf3pv90n20
23. travnja obilježavamo svjetski dan knjige. Ovom prilikom predlažem vam nekoliko zabavnih aktivnosti vezanih knjigu.
1. Poredajte knjige po abecedi zajedno sa svojim ukućanima (odaberite knjige koje želite, ne morate sve). Zapišite naslove knjiga na papiriće i presavijte ih. Svatko neka izvuče jedan papirić i pročita jedan dio iz izvučenog naslova.
2. Zamisli da si ilustrator. Zamolili su te da ilustriraš naslovnicu svoje najdraže slikovnice/knjige. Tehniku izaberi sam. Pazi: naslovnica treba sadržavati naslov knjige, ime autora i izdavača.
3. Igra: Pronađi knjigu. Nacrtaj kartu potrage za blagom. Na karti možeš označiti točke na kojima treba nešto napraviti: neku vježbu, otpjevati pjesmicu, ispričati vic, šalu, držati se lijevom rukom za desno uho dok to izvodiš, pročitati određeni ulomak iz neke knjige ili u knjizi pronaći određenu riječ.
U ovom slučaju blago može biti knjiga ali i neka slastica koju ćeš sakriti a karta tvoj stan ili kuća. Blago sakrij na mjesto koje će biti ucrtano na karti. Kartu uruči nekom od svojih ukućana. Također, oni mogu nacrtati i kartu sa zadacima za tebe. Tko pronađe blago osvaja ga ;)