« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Mašta je super moć i dostupna je svima! Ova rečenica neka vam bude vodilja u rješavanju današnjeg zadatka.
Pogledaj youtube video u kojem će ti biti objašnjeno što ti je činiti: https://www.youtube.com/watch?v=xtDqv8poR5E
NAKON ŠTO POGLEDAŠ VIDEO ČITAJ DALJE.
1. Dobar primjer ovakve izmjene jest animirani film „Tko je smjestio Crvenkapici?“ Crtić smo započeli gledati u školi i koliko se sjećam svidio vam se. Nažalost nikad ga nismo pogledali do kraja. U nastavku se nalazi link za navedeni crtić koji možete pogledati do kraja kod kuće. Neka vam posluži kao inspiracija za vašu priču.
Crvenkapica: http://jockantv.com/sinkronizirani-crtici/tko-je-smjestio-crvenkapici.html
2. Izmjeni odabranu bajku i snimi se kako ju pričaš (Dovoljno je napraviti zvučni zapis a ne video uradak). Ne moraš zakomplicirati priču već napraviti male izmjene koje će po tvom mišljenje tu bajku učiniti zanimljivijom.
Zapiši natuknice – izmjene koje ćeš u bajci napraviti jer će ti one poslužiti kao podsjetnik dok je budeš pričao.
Spremi svoj rad na USB te ću ga rado poslušati kad se vidimo u školi.