« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
8. svibnja 2020.
Danas 8. svibnja obilježava se Međunarodni dan Crvenoga križa a sutra 9. svibnja Dan Europe. Vaša knjižničarka je povodom tih dana napisala dva kratka teksta kako bi vam objasnila o čemu se zapravo radi i što točno obilježavamo tim danima. Tekstovi se nalaze na stranici škole pa koga zanima neka pročita: http://www.os-trsat-ri.skole.hr/na_a_kola/knji_nica/novosti_iz_knji_nice_
10. svibnja slavi se Majčin dan. Povodom tog dana vaš je zadatak da pripremite nešto za svoje majke, iznenadite ih i pokažete im koliko vam znače i koliko ih volite. Moj prijedlog jest da napišete kratku akrostih pjesmicu.
Akrostih u književnosti je pjesma u kojoj početna slova stihova čitana odozgo prema dolje daju neku riječ. To je najčešće riječ koja označava temu pjesme, autora ili osobu kojoj je pjesma namijenjena.
Npr.
Ti me pitaš koga volim,
Evo da ti odgovorim!
Bolje čitaj prva slova,
Eto tebi odgovora!
Pošto pjesmicu pišemo povodom majčinog dana upotrijebite ime vaše majke za prva slova stihova. Prvo napišite okomito ime vaše majke (od gore prema dolje) a zatim uz svako slovo izmislite stih koji počinje tim slovom.
Evo jedan takav primjer.
Volim Magdalenu
Veliku radost pogled na nju daje
Oči su njene biseri što sjaje
Lice je njeno ogledalo sklada
I osmijeh ima koji svijetom vlada
Misli su moje njome omeđene
Moje su snage pred njom pobijeđene
Amorov dodir njena ruka
Glasn njen je čista harmonija zvuka
Dobrotu njenu pogled joj otkriva
A opet isti zagonetku skriva
Labirint snova, razuma i puti
Ekstaza zvijezda, u njemu sluti
Naći ćeš ime i naći ćeš ženu,
U akrostihu nađi tajnu njenu.
Josip Vidović
Razmislite što vaša majka voli, što ne voli, kako se odijeva, kako izgleda ili kako se ponaša i upotrijebite to u svojim stihovima. Pjesmica ne mora biti u rimi !