« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Kreativna radionica "Pjesma o boji"!
Prilikom pisanja pjesme o boji koristiti ćemo se takozvanom Y - tehnikom.
Slijedi upute i napiši svoju pjesmu!
1. Uzmi bijeli ppir i preko njegove cijele površine napiši slovo Y.
2. Zamisli jednu boju i razmišljaj o njoj.
3. Sjeti se svega što može biti u toj boji (Što više to bolje). U donji lijevi kut napiši "IZGLEDA KAO:" nabroji najzanimljivije stvari kojih si se sjetio, koje možeš vidjeti u toj boji.
4. Zatvori oči i ponovo zamisli tu svoj boju. Boja nema svoj miris no kako bi ona mirisala kad bi ga imala? Na što te njezin miris podsjeća? U donji desni kut napisši "MIRIŠE KAO:" i nabroji na što te sve njezin miris podsjeća.
5. Ponovo zatvori oči i zamisli svoju boju. Kakve osjećaje misao na tu boju budi u tebi? Na koje te osjećaje ta boja asocira? U gornji dio papira zapišite "OSJEĆAM: i nabrojite. Napomena - ne postoji pogrešan odgovor prilikom pisanja natuknica o boji.
Za kraj koristeći se svim natuknicama koje ste zapisali sastavite pjesmu o vašoj boji. Ona može biti u rimi ali i ne mora. Upotrijebite što više fraza i usporedbi koje ste zapisali na svoje papire.