« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Učenici PB-a marljivo su pripremali likovne i literarne radove na temu vatrogastva i zaštite od požara.
I ove godine, kao i svake do sada, uključili smo se u natječaj u organizaciji Gradske vatrogasne zajednice Rijeka i Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Grada Rijeke.Cilj natječaja je poticanje stvaralaštva, popularizacija vatrogastva i širenje svijesti o zaštiti od požara kod učenika osnovnih škola.Natječaj se svake godine raspisuje u dvije kategorije, literarni i likovni radovi.
Između toliko lijepih i originalnih radova, teško je bilo odabrati one najbolje.Pogledajte i pročitajte nekoliko njih!
Vatra gori!
Auti vatrogasni odmah kreću!
Treba ugasiti vatru.
Rade cijeli dan i noć.
Oooo, spasili su cijelu kuću od vatre!
Gotovo, vatre više nema.
A što će sada raditi?
Sad će konačno na spavanje.
A sutra idu u novu pustolovinu.
Cijeli dan su radili.
Matej Mihelčić,1.r
Vatrogasci gase požar.
Automobil jako sporo vozi zbog požara.
Trava je izgorjela.
Rade jako dugo.
Ovaj put su spasili šumu od požara.
Gasili su vatru cijelo popodne.
A joj, opet vatra gori!
Sve više gori.
Cijelu noć gase vatru.
Izgorjela je cijela priroda.
Petra Malić, 2.r