« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Moja Rijeka
Moja Rijeka naziv je programa koji je Grad Rijeka 2012. godine pokrenuo za učenike osnovnih škola kako bi što bolje upoznali svoj grad, odnosno stekli što veće znanje o povijesti Rijeke i njezinim znamenitostima.
Podijeljenje u 33 cjeline, teme su na zanimljiv način predstavljene u priručniku pa će tako učenici, među ostalim, doznati o imenu i grbu svojega grada, o Gradskom tornju, Starim vratima, Trsatskoj gradini, o Andriji Ljudevitu Adamiću i njegovim svjedocima te mnogim drugim znamenitostima i zanimljivostima iz života našega grada.
Program obuhvaća 35 sati tijekom školske godine, a uključuje i obilazak grada što učenike osobito veseli. Svoj rad učenici imaju priliku i pokazati u Gradskoj vijećnici pred riječkim gradonačelnikom Vojkom Obersnelom.
Prema njegovim riječima, jedino tako, znanjem i ljubavlju, možemo graditi identitet grada, s ponosom što dijelimo njegovu povijest i budućnost.
OŠ Trsat jedna je od mnogih riječkih škola koja se uključila u taj vrijedan program, a da je tome tako potvrđuje i uvrštavanje programa Moja Rijeka u Strategiju razvoja Grada Rijeke za razdoblje 2014. - 2020.
Na sljedećem linku pogledajte rad, učenice naše škole, koji na zanimljiv način prikazuje grad Rijeku kroz povijest.
U utorak, 8. prosinca 2015. posjetili smo Muzej grada Rijeke.
Nije nam bilo teško spustiti se Trsatskim stubama do Školjića pa kroz Park Nikole Hosta doći do Muzeja. Ondje nas je dočekala kustosica Ema koja nam je približila povijest riječkoga kazališta. Izloženi kostimi i modeli scenografije te zanimljive priče naše voditeljice ostavili su nas bez daha. Ono najbolje bilo je na kraju! Podijelili smo se u grupe kako bismo pokazali što smo sve zapamtili i zaigrali kviz! Bilo je napeto, no svi smo bili izvrsni. Zatim smo se uputili izvan Muzeja kako bismo čuli priču i ujedno razgledali Adamićeve svjedoke.
Zadovoljni smo se vraćali prema školi, naravno, Trsatskim stubama. Kao i uvijek, učiteljica je stigla zadnja.
učenici 5. razreda