« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nakon ankete, provedene u rujnu 2023.godine, učenici su upoznati tijekom studenog o novoj metodi poučavanja (edukacija o projektnom učenju, PBL, je bila krajem listopada) i u prosincu su dobili različite tekstove vezane uz mitove i legende našega kraja.
Učenici 8.a i 8.b razreda su bili podijeljeni u grupe od 4 učenika i učiteljica im je dala odabrani mit ili legendu te ih uputila kroz tablicu vrednovanja što je njihov zadatak, te ih kroz period od 3 mjeseca (od prosinca do ožujka) usmjeravala dodatnim pitanjima i potpitanjima kako bi njihov finalni rad bio što bolji.
Svaka je grupa imala zadatak nakon pročitanog teksta odabrati po želji dvije pojave na slijedeći način:
- citirati rečenicu u kojoj vide odabranu fizikalnu pojavu
- komentirati je li ona realno moguća u stvarnom svijetu
- navesti o kojoj je fizikalnoj pojavi riječ
- za tu pojavu navesti oznaku, mjernu jedinicu i formulu (o čemu ona ovisi) za odabranu pojavu
Samo mali dio njihovih radova nalazi se na slikama ispod.