« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Današnja djeca se služe računalima još od predškolske dobi, što znači da dolaze s određenim predznanjem, pa kao učiteljica Informatike u skladu s tim i ja mijenjam i prilagođavam postojeći nastavni plan i program prema kojem rade.
Uvodim Web 2.0. alate i nove informacijsko - komunikacijske tehnologije u nastavu kako bi im na konkretnim primjerima u stvarnom životu pokazala primjenu Informatike. Moji učenici svaku moju novinu rado prihvaćaju, a upravo te informatičke novine, u anketnom listiću o vrednovanju predmeta Informatike, su s njihove strane ocijenjene najvišim ocjenama i po zanimljivosti i po primjeni u današnjem životu.
Učenici čak iskazuju želju za mjesečnim učenjem novih on line programa , što naravno znači da i ja moram stalno učiti
Stoga hvala svim učenicima koji me tjeraju da budem u trendu sa znanjem i novim tehnologijama.
vaša učiteljica Josipa
Klik na sličicu daje uvid u kurikulum izvannastavne aktivnosti , a vijesti i učenički radovi govore sami za sebe
U petak, 15.11.2019. učenici Osnovne škole Trsat sudjeluju na radionici u sklopu STEM: Danas za sutra 2 konferencije.
Tema radionice je Projekt GLAT: Igre za poticanje algoritamskog razmišljanja. Voditeljice radionice su: doc. dr. sc. Martina Holenko Dlab (mholenko@inf.uniri.hr), Ivona Franković, mag. inf. et educ. inf., Marina Žunić, mag.educ.inf. (Sveučilište u Rijeci, Odjel za informatiku).
Trajanje radionic je od 12:30 do 14:00 h
Učenici su u pratnji učiteljice informatike, Maje Vrancich otišli pješice do Sveučilišnog Kampusa (gdje se radionica održala) i po završetku su se vratiti u školu.
O radionici: Cilj radionice je ukazati na mogućnosti primjene obrazovnih igara za poticanje algoritamskog načina razmišljanja kod učenika u svrhu pripreme za kasnije učenje programiranja. Osmišljavanjem i igranjem obrazovnih igara učenici mogu usvajati koncepte iz programiranja (slijed koraka, varijabla, petlja, uvjet) i koncepte računalnog, algoritamskog razmišljanja (dekompozicija, prepoznavanje uzoraka, apstrakcija i algoritam). Također, moguće je omogućiti ostvarivanje specifičnih ishoda učenja iz različitih nastavnih predmeta. Na radionici su učenici mogli igrati igre izrađene u vizualnom programskom jeziku Scratch te vježbati matematiku, provjeriti svoje znanje o zdravoj prehrani, godišnjim dobima, kulturnom-povijesnim spomenicima i sl. Također, učenici su imali priliku izraditi jednostavnu igru u programskom jeziku Scratch.