« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Današnja djeca se služe računalima još od predškolske dobi, što znači da dolaze s određenim predznanjem, pa kao učiteljica Informatike u skladu s tim i ja mijenjam i prilagođavam postojeći nastavni plan i program prema kojem rade.
Uvodim Web 2.0. alate i nove informacijsko - komunikacijske tehnologije u nastavu kako bi im na konkretnim primjerima u stvarnom životu pokazala primjenu Informatike. Moji učenici svaku moju novinu rado prihvaćaju, a upravo te informatičke novine, u anketnom listiću o vrednovanju predmeta Informatike, su s njihove strane ocijenjene najvišim ocjenama i po zanimljivosti i po primjeni u današnjem životu.
Učenici čak iskazuju želju za mjesečnim učenjem novih on line programa , što naravno znači da i ja moram stalno učiti
Stoga hvala svim učenicima koji me tjeraju da budem u trendu sa znanjem i novim tehnologijama.
vaša učiteljica Josipa
Klik na sličicu daje uvid u kurikulum izvannastavne aktivnosti , a vijesti i učenički radovi govore sami za sebe
Na inicijativu OŠ Vežica, a u suradnji s Odjelom za Informatiku, Sveučilišta u Rijeci , 25.travnja 2017.g., održano je prvo natjecanje iz programskog jezika Scratch za učenike 4. i 5. razreda pod nazivom Scratch Match. Na prvom natjecanju sudjelovao je 21 učenik iz OŠ Trsat (7 učenika) i OŠ Vežica (14 učenika) u kojima su se ove godine provodile radionice Code Club-a , kroz koje su učenici učili osnove programiranja u Scratch-u.
Cilj natjecanja je popularizacija vizualnih programskih jezika, točnije Scratch-a koji uvodi djecu u svijet programiranja na zabavan način. To je programski jezik koji omogućuje izradu interaktvnih multimedijskih animacija i računalnih igrica, a učenici ga mogu primjenjivati i na nastavi robotike za upravljanje mBot robotima.
Naš učenik 5. razreda , Andro Vodopija osvojio je 3. mjesto koje dijeli s učenicom OŠ Vežica.
Ovim putem zahvaljujemo organizatorima, a ponajviše pročelnici Odjela za informatiku , prof. dr.sc. Patrizia Poščić, koja je nagrađenim učenicima i uručila prigodne nagrade.
Također se zahvaljujemo i asistenticama Katerini Černjeka i Marini Bajčić koje su nas podučile osnovama programiranja u Scratch-u te su bile izvrsni domaćini događanja :)
Kako smo se zabavili taj dan, pogledjate u fotogaleriji.
Više pod Opširnije
Nagrađeni učenici su:
1.mjesto Leo Hreljanović , 5.r. - OŠ Vežica
2. mjesto Lara Grbac i Edo Fike , 5.r. - OŠ Vežica
3. mjesto ANDRO VODOPIJA , 5.r. - OŠ Trsat i Andrea Hasančević , 5.r. iz OŠ Vežica
ČESTITAMO našem Andri na osvojenom 3.mjestu, ali i svim ostalim učenicima na sudjelovanju i ostvarenim rezultatima!
Isti dan, u okviru Smotre sveučilišnih odjela sudjelovali smo i na nekim predloženim radionicama:
1. Sastavljanje i programiranje mBot robota te robota koji se bazira na Arduino pločici, a koji se samostalno kreće , prepoznavajući i izbjegavajući prepreke. Radionicu su održali učenici 7.razreda OŠ Vežica.
2.Photoshop putovanje kroz prostor i vrijeme – kreativna radionica u kojoj su se učenici upoznali s nekim od najpoznatijih primjera povijesnih i suvremenih fotografskih montaža, te pokušali izraditi svoje smještajući vlastiti lik u neku drugu eru ili na udaljeno mjesto na planeti. Radionica se održala pod vodstvom studentice Rafaele Ban.
3. LAN party s igrom otvorenog koda Xonotic
Xonotic je jedna od rijetkih visokokvalitetnih besplatnih igara otvorenog koda. Dostupna je pod GPLv2 licencom. Ako želite biti programer video igara možete odmah preuzeti sav kod, proučiti ga i odmah se pridružiti ogromnoj zajednici programera koji svakodnevno rade na njenom poboljšanju.
Josipa Andrušić, prof.informatike