« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
Dragi učenici i roditelji, u nastavku slijede upute za četvrtak.
1.r.: U nastavku vam stavljam poveznicu na dva kviza kako biste ponovili zbrajanje i oduzimanje do 20. Zabavite se!
Zbrajanje i oduzimanje do 20: https://wordwall.net/hr/resource/249380/zbrajanje-i-oduzimanje-do-20-bez-prijelaza
Zbrajanje oduzimanje do 20 bez prijelaza- Udari krticu: https://wordwall.net/hr/resource/1168057/matematika/zbrajanje-i-oduzimanje-do-20
_________________________________________________________________
2.r.: Jeste li naučili pravilno pisati imena naselja? Provjerite pomoću kviza na poveznici: https://view.genial.ly/5a86eb181054496e2e306b1a#page-1
A što je s tablicom množenja? Kako ste usvojili množenje i dijeljenje brojem 3 provjerite igrajući igru memori i spajalicu na sljedećim poveznicama:
Množenje brojem 3 - memory igra: https://www.educaplay.com/learning-resources/5270988-tablica_mnozenja_brojem_3.html
Dijeljenje brojem 3: https://wordwall.net/hr/resource/449362/matematika/2-razred-dijeljenje-brojem-3-bojan-ili%c4%8di%c4%87
_________________________________________________________________
Za sve produžence:
Danas, 2.4.2020. obilježavamo Međunarodni dan dječje knjige.
Sigurna sam da kod kuće puno čitate. No, dogodi li vam se kada da nakon čitanja zatvorite knjigu, i onda sljedeći put ne znate gdje ste stali? Ako je vaš odgovor DA, imam rješenje za to. Napravite super fora označivač stranice uz kojeg ćete uvijek znati gdje trebate nastaviti s čitanjem svoje omiljene knjige/slikovnice.
U word dokumentu na dnu obavijesti su upute kako napraviti označivač stranice, puno primjera kakvi sve mogu biti te poveznica na video gdje možeš vidjeti kako se izrađuje ako ti slikovne upute nisu dovoljno jasne.
Budite kreativni i ne zaboravite i danas pročitati koju stranicu svoje najdraže knjige.