« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RAD PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak je oblik organizacije rada koji zadovoljava suvremene kurikulumske zahtjeve, a ima i značajnu socijalnu ulogu.
Produženi boravak je specifičan odgojno-obrazovni oblik rada namijenjen učenicima razredne nastave.
U životu naše škole prisutan je već dugi niz godina, a zaposlenim roditeljima predstavlja idealno rješenje jer omogućava cjelodnevnu skrb nad njihovom djecom.Ove školske godine produženi boravak broji 83 učenika koji su podijeljeni u tri odgojno-obrazovne skupine. Prvu skupinu čine učenici 2.a i 3. b razreda (učitelj Marko Katunar). Drugu skupinu čine učenici 1.a i 2.b razreda (učiteljica Jelena Sokolić). 3. skupinu čine učenici 1.b i 3.a razreda (učiteljica Maja Krpan).
Produženi boravak učenici polaze nakon redovne nastave u vremenu od 11.30 do 16.30 sati.Vrijeme nakon prihvata učenika, prije ručka, predviđeno je za igru i rekreaciju. Slijedi ručak, a nakon njega vrijeme predviđeno za pisanje domaćih zadaća, ponavljanje i uvježbavanje nastavnog gradiva. Nakon toga je užina, a nakon nje organizirano slobodno vrijeme učenika koje obuhvaća pet područja aktivnosti: jezično-komunikacijsko, kulturno-umjetničko, prirodoslovno-matematičko, sportsko-rekreativno i područje "ostalih" aktivnosti. U danima kada su učenici manje opterećeni obvezom pisanja domaćih zadaća, rad s učenicima organiziran je kroz vođene aktivnosti radioničkog tipa te razne projekte i izvanučioničku nastavu.
Učenicima se produženi boravak sviđa najviše zbog vremena koji provode zajedno, družeći se u igri i učenju. Učiteljima koji rade u produženom boravku, takav oblik rada predstavlja izazov te otvara mogućnost za ispunjenje vlastitih kreativnih potencijala.
Kako provodimo vrijeme u produženom boravku pogledajte klikom na sličicu:
20. travnja 2020.
- Tjedan započnimo razgibavanjem našega mozga rješavanjem jednostavnih zagonetki. Word dokument sa zagonetkama nalazi se u prilogu na dnu stranice. Rješenja tih zagonetki nalaze se u drugom word dokumentu pod nazivom RJEŠENJA.
2. razred (Razumijem što čitam): Tekst i pitanja za provjeru nalaze se u prilogu na dnu stranice.
3. razred (Razumijem što čitam): Tekst i pitanja za provjeru nalaze se u prilogu na dnu stranice.
21. travnja 2020.
- 21. travnja obilježava se Svjetski dan kreativnosti i inovacija! Svjetskim danom kreativnosti i inovacija pokušavamo riješiti stare probleme na novi način s potencijalom da nađemo bolje i efikasnije načine kako bi ostvarili naše ciljeve, način kako monotoniju zamijeniti nečim novim, probuditi kreativnost i inovativnost u sebi i na kraju, svijet učinili boljim mjestom za život.
Za početak pogledajte crtić o profesoru Baltazaru. Znanstveniku i inovatoru koji za sve probleme nalazi pametna, kreativna rješenja i izume.
Link za crtić: https://www.youtube.com/watch?v=x09R6MUgojo
Razmislite o svemu što činite kroz dan i kako to činite. Možete li to sve napraviti na neki drukčiji – jednostavniji – zabavniji način? Zapišite ideje u bilježnicu. Tijekom cijelog dana držite bilježnicu pri ruci za ideje koje vam se javljaju, bilo da su za vašu upotrebu ili za druge ljude oko vas. Dobivene ideje možete i nacrtati. Tko zna, možda jednog dana vaša zamisao postane stvarnost ;)